اخبار بازی

استفاده Atari VCS از پردازنده‌ AMD

استفاده Atari VCS از پردازنده‌ AMD

وی جی مگ: ماه گذشته بود که اعلام شد عرضه کنسول Atari VCS به دلیل ارتقای سخت‌افزاری با تاخیر مواجه خواهد شد. اکنون با بیانیه جدیدی که از سوی آتاری منتشر شده جزئیات بیشتری در رابطه با این تغییرات صورت گرفته به اشتراک گذاشته شد و مشخص شد کنسول Atari VCS از پردازنده‌ AMD استفاده می‌کند.

به گزارش وی جی مگ، Michael Arzt مدیر عملیاتی آتاری اظهار کرد کنسول Atari VCS از پردازنده‌ AMD و چیپ جدید Ryzen آن بهره‌مند می‌شود تا ضمن ساده‌تر شدن معماری دستگاه، پشتیبانی از Ethernet، ویدئوهای 4K Native و طرح HDCP هم در آن صورت بگیرد. «با استفاده از AMD Ryzen Embedded R1000 در این کنسول، می‌توانیم پشتیبانی از محتوای 4K 60fps HDR را فراهم کنیم. موردی که کاربران یک سیستم سرگرمی محور مدرن از آن انتظار دارند. » «این پردازنده هم‌چنین به حفاظت از محیط و محتوای VCS کمک می‌کند چرا که ما دسترسی کاملا باز بی‌سابقه‌ای را درون این دستگاه قرار داده‌ایم که به مخاطبین خلاق ما اجازه می‌دهد هر نوع سیستم عامل دیگری را در کنار Atari OS روی این دستگاه نصب نمایند.»

به گفته آتاری قرار است نیست این کنسول به مانند NES یا SNES Classics کمپانی نینتندو و یا PlayStation Classic کمپانی سونی یک دستگاه رترو باشد. ظاهرا هدف این کنسول بدین شرح است که به کاربران اجازه می‌دهد به طور کامل به استریم و دانلود بازی‌های قدیمی و جدید پرداخته و آن‌ها را تجربه نمایند. با این حال تاکنون شاهد هیچ گونه نمایشی از اجرای بازی‌ها روی این کنسول نبوده‌ایم.

برچسب‌هاamd atari atari vcs
فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

10 − پنج =