اخبار بازی

استقبال فوق‌العاده مخاطب‌ها از PS4 Pro با طرح بازی Spider-Man

استقبال فوق‌العاده مخاطب‌ها از PS4 Pro با طرح بازی Spider-Man

وی جی مگ: در حالی که هنوز موجودی باندل جدید PS4 Pro با طرح بازی Spider-Man به اتمام نرسیده اما این باندل تحت عنوان Spider-Man Limited Edition PS4 Pro Bundle با مبالغ بسیار زیادی از طریق خرده‌فروشی eBay در حال خریده شدن است.

به گزارش وی جی مگ، چنان‌چه از اصل موضوع خبر ندارید مدتی پیش در ماه جاری بود که شرکت سونی که از باندل PS4 Pro با طرح بازی Spider-Man رونمایی کرد. این باندل استقبال فوق‌العاده مخاطب‌ها و طرفداران اسپادرمن را به دنبال داشت. حال اصلا جای تعجب نخواهد داشت اگر موجودی این باندل در آمازون، محبوب‌ترین فروشگاه برای خرید اجناس به اتمام رسیده باشد اما خوش‌بختانه این باندل در بسیاری از خرده‌فروشی‌های دیگر نظیر Best Buy، Target، Walmart و GameStop موجود است.

اگرچه Spider-Man Limited Edition PS4 Pro Bundle هم‌چنان در eBay نیز موجود بوده اما سیل عظیمی از خریداران برای پیش‌خرید این دستگاه به فروشگاه نام‌برده هجوم برده و طبیعتا باعث شدند قیمت این محصول به صورت نامعقولی افزایش پیدا کند. در حالی که این باندل با قیمت 400 دلار کانادا معرفی شده سایر قیمت‌ها به 500 دلار، 600 دلار و حتی 800 دلار اشاره می‌کنند. بدترین قسمت ماجرا بدین شرح است که یکی لیست‌های ارزان‌تر ارائه شده از طریق مناقصه به فروش گذاشته شده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده − 7 =