اخبار بازی

استقبال 1.5 میلیون گیمر از بازی H1Z1 روی PS4

استقبال 1.5 میلیون گیمر از بازی H1Z1 روی PS4

وی جی مگ: استودیو Daybreak اعلام کرد 1.5 میلیون گیمر از بازی H1Z1 روی PS4 استقبال کرده‌اند. عنوان بتل رویال H1Z1 به صورت تست بتا عمومی روی کنسول PS4 منتشر شده و حال آمار ذکر شده برای این اثر آن هم تنها یک روز پس از انتشار روی کنسول سونی، نشان از عملکرد موفق ساخته استودیو Daybreak و محبوبیت فراوان سبک بتل رویال دارد.

به گزارش وی جی مگ، سازندگان بازی سخت مشغول تلاش هستند تا قبل از انتشار نسخه نهایی، بازی از هر جهت عملکرد بی نقصی داشته باشد. این بدین معنی است که افراد حاضر در Daybreak باید تمامی باگ‌ها و ایراداتی که هنگام بتا عمومی بازی رخ می‌دهد را حل نمایند. این سازنده در توییتر رسمی خود با ارسال پستی نوشت «تشکر ویژه از 1.5 میلیون گیمری که بازی H1Z1 روی PS4 را تجربه کردند. ما در تلاش هستیم تا مشکلات مربوط به لاگین کردن و خرید را حل کرده و تجربه خالصی از بتل رویال را ارائه کنیم.»

عنوان H1Z1 در ابتدا و در سال 2016 قرار نبود که یک اثر بتل رویال باشد. در آن زمان سبک بتل رویال حتی وجود نداشت. پروژه ساخت این بازی به دو پروژه متفاوت تقسیم شد. H1Z1: Survive و H1Z1: King of the Kill. در اکتبر سال 2017، پیشوند H1Z1 از Survive برداشته شد و پروژه King of the Kill به H1Z1 تبدیل شد. این بازی که به مدت سه سال در حالت دسترسی پیش از موعد در استیم قرار داشت در تاریخ 28 فوریه 2018 عرضه شد و چند ماه بعد نیز سازندگان آن تصمیم گرفتند تا آن را به صورت کامل رایگان یا Free-to-play کنند.

Gamepur

برچسب‌هاDaybreak H1Z1 pc PS4 بازی H1Z1
فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 + 16 =