اخبار بازی

استودیوی سنگاپور Bandai Namco در حال ساخت Metroid Prime 4 است؟

استودیوی سنگاپور Bandai Namco در حال ساخت Metroid Prime 4 است؟

وی جی مگ: اگر به یاد داشته باشید نینتندو در E3 2017 ساخت Metroid Prime 4 را رسما مورد تایید قرار داد اما هیچگاه مشخص نشد که تیم سازنده این بازی چه استودیویی خواهد بود.

نینتندو نه تنها هیچگاه در مورد تیم سازنده این بازی صحبت نکرده بلکه از زمان معرفی هیچ خبری در مورد Metroid Prime 4 توسط آنها منتشر نشده است. البته به نظر می‌رسد که امروز اخباری گرچه غیررسمی در این مورد منتشر شده است. به گزارش وی جی مگ، یوتوبری به نام Doctre81 نشانه‌ای از ساخت یک بازی انحصاری برای Nintendo Switch در سبک FPS در پروفایل استودیوی سنگاپور Bandai Namco در Linkdln پیدا کرده است. اشارات به این شغل که در حال حاضر پاک شده است مربوط به IP انحصاری مخصوص به Nintendo Swithch است.

به گزارش وی جی مگ، همچنین اشاره‌ای به Ridge Racer 8 شده و به نظر می‌رسد که این بازی نیز به صورت انحصاری برای Nintendo Switch منتشر خواهد شد. کمی به قبل بازگردیم، اثر شوتری که برای Switch به صورت انحصاری در حال ساخت است گیمر‌ها را تنها به یاد Metroid Prime 4 خواهد انداخت. قبلا هم اطلاعاتی منتشر شده بود که به احتمال زیاد تیمی از Bandai Namco در حال ساخت این بازی است اما حالا اطلاعات کمی‌ جزئی‌تر شده است. تیم سنگاپور Bandai Namco از کارمندان سابق استودیوی LucasArts تشکیل شدند. برخی از آنها روی پروژه کنسل شده Star Wars 1313 کار کردند و برخی دیگر نیز سابقه کار روی آثاری کلاسی دارند. پروفایل بسیاری از کارمندان این استودیو اشاره به یک IP بزرگ و معرفی نشده دارد.

باید منتظر باشیم و ببینیم که این اطلاعات توسط نینتندو تایید می‌شود یا خیر؟ در صورت تایید این اطلاعات قطعا جزئیات بیشتری از Metroid Prime 4 منتشر خواهد شد.

استودیوی سنگاپور Bandai Namco در حال ساخت Metroid Prime 4 ؟

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 + سه =