اخبار بازی

استودیوی مونترئال برادران وارنر در حال ساخت نسخه‌ای جدید از بازی Batman

استودیوی مونترئال برادران وارنر در حال ساخت نسخه‌ای جدید از بازی Batman 1

بر اساس گزارش‌ها، استودیوی مونترئال که ساخت بازی Batman: Arkham Origins را در کارنامه دارد در حال ساخت اثری بر اساس فیلم Suicide Squad بود. این بازی بر اساس گزارشاتی که به دست وب‌سایت Kotaku رسیده است، کنسل شده است. منابعی که خبر کنسل شدن این بازی را به دست Kotaku رسانده‌اند همچنین ادعا کردند که استودیوی مونترئال در حال ساخت اثری جدید در دنیای بتمن است که شخصیت اصلی آن Damian Wayne خواهد بود. او در واقع پسر Bruce Wayne و بتمن اصلی است.

وب‌سایت Kotaku در حال حاضر سه منبع معتبر را در مورد این خبر معرفی کرده‌ است. بازی Suicide Squad که در واقع هیچ‌وقت به صورت رسمی معرفی نشد در ابتدای این ماه کنسل شده است. این تصمیم بعد از آشفتگی‌های فراوان در داخل استودیو گرفته شد. بر اساس گزارش‌ها این بازی دو سال در حال ساخت بود. داستان اصلی این بازی همانند فیلم آن پیگیری می‌شد.

چند هفته گذشته طی خبری مشخص شده بود که استودیوی مونترئال به احتمال بسیار زیاد روی ادامه بازی بتمن کار می‌کند که شخصیت اصلی آن Damian Wayne خواهد بود. طبق این شایعات، داستان بازی ده سال آینده رخ می‌دهد و Bruce Wayne که بتمن اصلی بوده است حالا پیر شده است. باید منتظر اطاعات بیشتر و به خصوص تایید رسمی استودیوی مونترئال باشیم.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

9 − نه =