اخبار بازی

استودیوی Arkane: بازی Prey از مشکلات Dishonored 2 رنج نخواهد برد

استودیوی Arkane: بازی Prey از مشکلات Dishonored 2 رنج نخواهد برد 1

به تازگی وب‌سایت Game Informer مصاحبه‌ای با کارگردان هنری Dishonored 2 آقای Ricardo Bare انجام داده است. در این مصاحبه دو تن از اعضای استودیوی Arkane Austin نیز حضور داشتند و آنها در مورد عرضه بسیار بد Dishonored 2 برای پلتفرم PC صحبت کردند و قول دادند که این اشتباهات را با Prey تکرار نمی‌کنند.

آنها اشاره کردند:« ما عرضه بسیار بدی را با Dishonored 2 برای PC را تجربه کردیم. شما واقعا نمی‌دانید که چه چیزی را خواهید دید، مخصوصا وقتی که بازی را برای PC عرضه می‌کنید. این پلتفرم دارای تقریبا تعداد بی نهایتی ترکیب سخت‌افزاری است. خب بالاخره بازی هم با همه آن مشکلات عرضه شد اما امروز میبینیم که ما تقریبا تمام مشکلات بازی را رفع کردیم. البته ما قصد داریم تا هیچ کدام از این مشکلات برای Prey به وجود نیاید. البته موتور بازی نسبت به Dishonored 2 کم تفاوت دارد و اینکار را کمی سخت می‌کند. ما در ساخت Dishnored 2 از موتور جدیدی استفاده کردیم که در واقعا پایه آن idTech بود اما برای ساخت Prey ما از موتور Cry Engine استفاده کردیم که قبلا امتحان خود را پس داده است.»

مطمئنا برای گیمر‌هایی که پلتفرم اصلی آنها PC است، این خبر بسیار خوبی است. قرار است که Prey در بهار سال 2017 به بازار عرضه شود.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست − هفده =