اخبار بازی

استودیوی DICE: اهداف بلند مدت برای Star Wars Battlefront وجود نداشت

استودیوی DICE: اهداف بلند مدت برای Star Wars Battlefront وجود نداشت

یکی از آثار مهم امسال Star Wars Battlefront 2 است و این عنوان قرار است ناکامی‌های بازی اول را جبران کند. به تازگی در ویدیویی، Craig McLeod تهیه کننده استودیو DICE در مورد عنوان نخست و مواردی که قرار است در دومین نسخه بهبود پیدا کند صحبت کرده. او گفته یکی از مواردی که بازیبازان از آن گله کرده‌اند عدم عمق کافی نسخه نخست بوده و به همین جهت DICE قصد دارد تا دنیای Battlefront را در این نسخه به چیزی تبدیل کند که همه ساعات متمادی پای آن بنشینند.

او گفته عنوان نخست اهداف بلندمدت نداشت به همین خاطر پس از چند ماه دیگر رنگ و بویی برای خریداران نداشت. در این نسخه این نکته قرار است رعایت شود که محتویات و شخصیت‌ها از تمام دنیای Star Wars باشند و بسیار هم غنی. از سوی دیگر بخش تک نفره و داستانی این بازی هم یک نکته اساسی و مهم دیگر در آن است. او گفته که سطح جاه طلبی این عنوان از تمام آن چیزی که او در صنعت گیم دیده بالاتر است و به این خاطر، او به این بازی افتخار می‌کند.

منبع

دانیال دهقانی

دانیال دهقانی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یازده + پنج =