اخبار بازی

استودیوی Kojima Productions در حال دزدیدن استعداد از Konami

استودیوی Kojima Productions در حال دزدیدن استعداد از Konami 1

کارگردان استثنائی دنیای بازی Hideo Kojima بیش از 1 سال است که از کونامی جدا شده و استودیوی جدیدی با نام Kojima Productions تاسیس کرد. حالا به نظر میرسد که بسیاری از اعضای با استعداد کونامی به آهستگی در حال پیوستن به استودیوی جدید کوجیما هستند.

افراد بزرگی از کونامی به استودیوی Kojima Productions پیوستند که از میان آنها میتوان به Yoji Shinkawa کارگردان هنری، Ken-Ishiro Imaizumi تهیه کننده بازی ها و رئیس قسمت اروپا کونامی Shinji Hrano یاد کرد اما لیست همین جا به پایان نمیرسد. شاید بزرگترین فردی که در این میان به کوجیما پیوسته است Akio Sakamoto باشد که به نوعی همه کاره موتور FOX بوده است. حضور او میتواند وزنه سنگینی برای Kojima Productions و Guerrilla Games برای کار روی موتور Decima باشد.

در ادامه میتوان به Masaki Saito و Jackie Tan که هر دوی آنها طراح بازی هستند به همراه طراح سینماتیک Yasuhiro Kawkami و  طراح شخصیت Chihoko Uchiyama نیز اشاره کرد. بدون شک این ها افراد بسیار با استعدادی هستند و باید گفت که تیم کوجیما باید آماده به شروع کار روی Death Stranding باشد. امید زیادی به Death Stranding وجود دارد زیرا استودیوی Guerrilla Games از نظر تکنولوژی به کوجیما کمک میکند. در کنار آن طراح ارشد PS4 مارک سرنی روی پروژه نظارت دارت و در نهایت بازی زیر نظر سونی ساخته خواهد شد و تمام این موارد میتواند هر گیمری را هیجان زده کند. Death Stranding هنوز در ابتدای مراحل ساخت قرار دارد.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده − 14 =