اخبار بازی

استودیوی Respawn Entertainment توسط EA خریداری شد

استودیوی Respawn Entertainment توسط EA خریداری شد

به تازگی شرکت Electronic Arts اعلام کرده که آنها برای خرید استودیوی Respawn Entertainment به توافق رسیدند. استودیویی که ساخت دو بازی از Titanfall را در کارنامه دارد.

در حال حاضر این استودیو مشغول ساخت یک نسخه جدید از Titanfall و یک بازی مخصوص VR است. همچنین یک بازی Star Wars با سبک اکشن توسط یکی از کارگردان‌های God of War 3 یعنی Stig Asmussen در این استودیو در حال ساخت است. استودیوی Respawn دو نسخه قبلی Titanfall را نیز با همکاری EA منتشر کرده بود که با استقبال خوبی روبرو شده‌اند.

رئیس استودیوی Respawn Entertainment یعنی Vince Zampella اعلام کرد:« ما در زمان افتتاح این استودیو در ذهن داشتیم که به یکی از بهترین و خلاق‌ترین سازندگان این صنعت تبدیل شویم. به نظر ما این بهترین زمان برای پیوستن به یکی از غول‌های صنعت بازی‌سازی بود تا آنها بتوانند از ما پشتیبانی کرده و منابع مورد نیاز را در اختیار ما قرار دهند. آنها همکاری بسیاری خوبی با ما در حین ساخت Titanfall و Titanfall 2 داشتند.»

برای این خرید شرکت EA ملبغ  151 میلیون دلار را به صورت نقدی پرداخت کرده است. بقیه این مبلغ نیز 164 میلیون دلار است که به صورت سهام در چهار سال آینده به کارمندان منتقل خواهد شد. همچنین مبلغ 140 میلیون به صورت پاداش در نظر گرفته شده در صورتی که استودیوی Respawn بتواند برخی از موارد مد نظر EA را تا سال 2022 به انجام برساند.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده − 10 =