اخبار بازی

استودیوی Treyarch روی نسخه جدید Call of Duty کار می‌کند؟

استودیوی Treyarch روی نسخه جدید Call of Duty کار می‌کند؟

وی جی مگ: مشخصا عنوانی جدید از سری Call of Duty در سال 2018 عرضه خواهد شد. البته نسخه بعدی این سری تاکنون معرفی نشده اما آگهی شغل ثبت شده در وبسایت شرکت Activision نشان می‌دهد استدیو Treyarch مشغول ساخت پروژه‌ای جدید از این سری است.

به گزارش وی جی مگ طبق این آگهی، استدیو Treyarch به دنبال استخدام یک طراح تکسچر و مدل‌سازی سه بعدی برای پروه AAA بعدی خود می‌باشد. البته نام این پروژه ذکر نشده اما مشخص است این عنوان AAA، نسخه بعدی Call of Duty بوده که قرار است در سال 2018 انتشار یابد.

در سال 2017 عنوان Call of Duty: WW2 توسط Sledgehammer Games ساخته شد، استدیو Infinity Ward نیز در سال 2016 نسخه Infinite Warfare را توسعه داد و Black Ops III آخرین ساخته استدیو Treyarch بوده که در سال 2015 عرضه شد. حال به نظر می‌رسد نوبتی نیز باشد نوبت استدیو Treyarch است که نسخه بعدی این فرنچایز را بسازد. البته هنوز هیچ چیزی مشخص نشده و باید منتظر اطلاعات تایید شده ماند.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 + نه =

  • سال بعد ترى آرك اميخواد بسازه-احتمالا بهترين CoD چند سال اخير ميشه چون اين استوديو هم خوب بلده بخش چند نفره خوب بسازه هم بخش زامبى عالى و ساپورت خوبى هم ميكنه كه هنوز هم داره واسه Bo3 آپديت ميده و احتمالا تو سال 2018 باز هم واسه Bo3 كانتنت عرضه ميشه-اگه اينا بخش كمپين بازى رو درست كنن كه ديگه خيلى عالى ميشه