اخبار بازی

استودیو خالق God of War تعطیل شد

استودیو خالق God of War تعطیل شد

وی جی مگ: استودیو خالق God of War آقای David Jaff که نام طولانی تحت عنوان The Bartlet Jones Supernatural Detective Agency را دارد به صورت رسمی بسته شد.

در ماه ژانویه بود که این استودیو مجبور شد به دلیل کسری بودجه ناشر خود، تعداد زیادی از کارمندان تیم خود را اخراج کند. البته پس از آن David Jaff که سابقه کار روی Twisted Metal را نیز دارد به همراه سایر اعضای تیم هم‌چنان به آینده امیدوار بودند. Jaff در آن زمان در خصوص وضعیت ناشر بازی گفته بود « بودجه عمده ما توسط این ناشر تامین می‌شد اما به دلیل وضعیت کنونی آن‌ها، ما مجبور هستیم تعدادی از کامندان خود را اخراج کنیم.» Nafisah Tung آرتیست تصاویر مفهومی این استودیو نیز در این رابطه افزوده بود « وضعیت کنونی تیم ما کمی نگران‌کننده است اما تصمیم گرفتیم تا با سخت‌کوشی و تلاش از وضعیت الان خود خارج شویم.»

علیرغم تمامی این موارد این استودیو سرانجام مجبور شد تا به کار خود پایان داده و تعطیل شود. به گزارش وی جی مگ، David Jaff در صحبت با GamesBeat طی بیانیه‌ای اعلام کرد «متاسفانه این موضوع حقیقت دارد. ما با ناشر قبلی خود دوران کاری خوبی سپری کرده و توانستیم بازی را تولید کنیم. اما از آن جایی که این ناشر با کسری بودجه مواجه شد ادامه راه نیز برای ما انجام نشدنی است. ما تجربه باورنکردنی را کنار همدیگر به دست آوردیم. من به تمامی افراد حاضر در تیم علاقه‌مند بوده و به تجربه‌ای که توانستیم به واسطه Drawn to Death خلق کنیم بسیار افتخار می‌کنم. به شخصه مشتاق هستم تا ببینم هر یک از این افراد در ادامه مسیر خود چه کاری انجام خواهند داد.»

Drawn to Death آخرین بازی این استودیو بود. یک عنوان شوتر سوم شخص آنلاین که طراحی گرافیکی بسیاری خاصی نیز داشت. البته باید اشاره کرد Drawn to Death از لحاظ کیفی به هیچ وجه بازی موفقی از آب در نیامد.

استودیو خالق God of War تعطیل شد

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 − چهارده =