اخبار بازی

استودیو همکار مایکروسافت از معرفی Bloodborne 2 در E3 اطمینان دارد

با اطمینان نمی‌توان به این موضوع نگاه کرد اما به نظر می‌رسد که حتی دیگر استودیو‌های بازیسازی هم از معرفی Bloodborne 2 در نمایشگاه E3 امسال توسط سونی و From Software اطمینان دارند. به تازگی بحثی در اینترنت شکل گرفته که در آن این سوال پرسیده شده: «فکر می‌کنید می‌توانیم Bloodborne 2 را در نمایشگاه E3 امسال ببینیم ؟»

توماس ماهلر از استودیو Moon که ساخت بازی موفق Ori and the Blind Forest را در کارنامه دارد در این بحث شرکت کرده و گفته «می‌توانم 99 درصد تضمین دهم که Bloodborne 2 در نمایشگاه E3 سال 2017 معرفی می‌شود.» شاید با خود بگویید که چگونه یک بازیساز در استودیویی کوچک در استرالیا از این موضوع که مربوط به From Software در ژاپن است، خبر دارد اما به نظر می‌رسد که این موضوع به قدری تایید شده به نظر می‌رسد که حتی دیگر بازیساز‌ها هم از بیان آن ترسی ندارند.

یوشیدا در فوریه امسال تصویری را از دیدار خود با اعضای استودیو From Software منتشر شد و از آنجا بود که شایعه ساخت Bloodborne 2 مطرح شد. قسمت اول این مجموعه از سوی سازندگان بازی‌های دیگری همچون سری Dark Souls ساخته شد و توانست به عنوان یکی از بازی‌های انحصاری PS4 به موفقیت قابل توجهی دست پیدا کند.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

9 − 2 =