اخبار بازی

استودیو Bioware به دنبال راهی برای ادامه بازی Dragon Age

استودیو Bioware به دنبال راهی برای ادامه بازی Dragon Age

وی جی مگ: اگرچه استودیو Bioware سخت مشغول کار روی بازی Anthem است اما این مسئله باعث نمی‌شود تا آن‌ها به دیگر پروژه‌های خود فکر نکرده و به دنبال راهی برای ساخت دیگر عناوین خود از جمله ادامه بازی Dragon Age نباشند.

به گزارش وی جی مگ، مدیر عمومی استودیو Bioware آقای کیسی هادسن در گفتگو با Game Informer اعلام کرد بخشی از اعضای این تیم در حال کار روی ایده‌های ادامه بازی Dragon Age هستند که به چه صورت خواهد بود. البته باید توجه شود خیلی نباید به گفته‌های کیسی هادسن در این زمینه دل خوش کرد زیرا وی در ادامه صحبت‌های خود، امیدهای طرفداران این سری در رابطه با نسخه بعدی Dragon Age را در آینده‌ای نزدیک به حداقل رساند.

«داشتن IP جدید و ساخت آن بسیار عالی است. زیرا پروسه تولید آن برای ما لذت و هیجان فراوانی دارد. در گذشته عناوینی چون Mass Effect و Dragon Age را داشته و اکنون در حال کار روی پروژه Anthem هستیم. این‌ بازی‌ها، دنیاهایی هستند که ما سال‌ها می‌توانیم برای پیشرفت آن‌ها فکر کنیم و ببینیم آینده این فرنچایزها به چه جایی می‌تواند برسد. برای مثال داستان و دیگر موارد و ساختاری که هر یک از این عناوین دارند.»

از صحبت‌های هادسن می‌توان نتیجه گرفت اگرچه ساخت ادامه بازی Dragon Age در برنامه‌های استودیو Bioware قرار دارد اما شاید تا تایید ساخت و عرضه نسخه بعدی این سری زمان زیادی فاصله داشته باشیم.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × 2 =