اخبار بازی

استودیو Blue Mammoth توسط یوبی‌سافت خریداری شد

استودیو Blue Mammoth توسط یوبی‌سافت خریداری شد

وی جی مگ: با اعلام این شرکت و ناشر فرانسوی، استودیو Blue Mammoth توسط یوبی‌سافت خریداری شده است. اگر با استودیو Blue Mammoth آشنایی ندارید، این تیم سازنده عنوان Brawlhalla یکی از عناوین Most-played و محبوب فایتینگ در استیم و یکی از بهترین بازی‌های free-to-play در PlayStation Store به شمار می‌رود و ساختاری همانند Super Smash Bros دارد.

به گزارش وی جی مگ، آقای Laurent Detoc رییس شرکت Ubisoft در ارتباط با این موضوع چنین گفت «تیم Blue Mammoth در ساخت بازی‌های مقیاس‌پذیر رقابتی و آنلاین چندنفره بسیار ماهر هستند. با عنوان Brawlhalla ما به یک بازی بسیار محبوب و سودده دستیابی پیدا کرده‌ایم که به استراتژی ما نیز مبنی بر افزایش مخاطب کمک بسیاری می‌کند.»

آقای Mathew Woomer رییس استودیو Blue Mammoth در خصوص ملحق شدن این تیم به شرکت فرانسوی طی بیانیه‌‌ای چنین گفت که «سال گذشته با رشد عنوان Brawlhalla و هم‌چنین رشد تیم ما، همه چیز در وضعیت ایده‌آلی به سر می‌برد. با این حال ما نمی‌خواستیم تنها یک سازنده مستقل باقی مانده و برای تکمیل برنامه‌ها و بردن بازی خود به سطحی جدید و بالاتر نیاز به کمک و یک همراه داشتیم. در این میان داستان مفصلی وجود دارد اما سرانجام توانستیم به شرکت Ubisoft ملحق شویم. ناشر بازی‌های بزرگ صنعت ویدیو گیم. حال این بسیاری عالی است که ما حمایت ناشر بسیاری از عناوین بزرگ بازار در پشت خود احساس می‌کنیم.

این موضوع برای بازی ما یعنی Brawlhalla بسیار مثبت خواهد بود. ما به گسترش بازی خود ادامه خواهیم داد. البته برای این‌ کار عجله‌ای نداشته زیرا نمی‌خواهیم موفقیت‌ها و موقعیت به دست آمده را با عجله بیش از حد از بین ببریم. ما زمانی را صرف پایدار کردن وضعیت و بهبود منابع خود کرده و قصد داریم موارد و ویژگی‌های جدیدی را به Brawlhalla اضافه کنیم.

آخرین نکته نیز این است که ما در سه سال گذشته بسیار سخت تلاش کردیم تا اعتماد شما را به دست بیاوریم مبنی بر اینکه Brawlhalla همیشه یک عنوان free to play بوده و هرگز به یک بازی pay to win تبدیل نخواهد شد. این موضوع هیچ‌گاه تغییر نخواهد کرد. شرکت Ubisoft نیز با ما در این طرز تفکر و فلسفه هم‌عقیده است. این موضوع نیز یکی دیگر از دلایلی است که ما همکاری با این شرکت را قبول کردیم.»

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × چهار =