اخبار بازی

استودیو CD Projekt Red به دنبال نمایش یک نقش آفرینی در E3 2018

وی جی مگ: زمان زیادی تا شروع E3 2018 باقی نمانده و از همین حالا ناشرها و بازیسازهای مختلف سعی در ارائه اطلاعات حضور خود در این رویداد دارند. در همین راستا استودیو CD Projekt RED اعلام کرده که در نمایشگاه E3 2018 با یک نقش آفرینی حاضر می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، با شروع به کار وبسایت رسمی E3 2018 متوجه این موضوع شده‌ایم که سازندگان The Witcher 3 قصد دارند همراه با یک نقش آفرینی در مهم‌ترین نمایشگاه بازی دنیا حضور پیدا کنند. نقش آفرینی که برای PS4، PC و Xbox One آماده می‌شود. مطمئنا ساده‌ترین پیش‌بینی که می‌توان از اطلاعات وبسایت رسمی E3 2018‌ برداشت کرد، Cyberpunk 2077 است که در حال حاضر مراحل توسعه‌اش در استودیو CD Projekt RED پشت سر گذاشته می‌شود. سازندگان این بازی چندی پیش استودیو جدیدی را در لهستان احداث کردند تا به آنها در ساخت این بازی کمک کند.

در حال حاضر مدتی است که اعلام شده Cyberpunk 2077 در E3 2018 نمایش دارد. عنوانی نقش آفرینی که چند سال پیش برای اولین‌بار رونمایی شد اما از آن زمان تاکنون نمایش دیگری نداشته و بسیاری انتظار دارند که بالاخره گیم‌پلی آن در یکی از کنفرانس‌های اصلی E3 2018 به نمایش درآمده و تاریخ عرضه نهایی آن نیز از سوی استودیوی CD Projekt RED اعلام شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × 5 =