اخبار بازی

استودیو CD Projekt RED در حال کار روی سه نسخه از Cyberpunk نیست

استودیو CD Projekt RED در حال کار روی سه نسخه از Cyberpunk نیست 1

وی جی مگ: چند روز پیش طی خبری به نقل از آدام کیچینسکی رئیس کمپانی CD Projekt به حضورتان رساندیم که سه نسخه از مجموعه Cyberpunk توسط تیم‌های توسعه‌دهنده این کمپانی در حال ساخت قرار دارد. اولین مورد، بازی Cyberpunk 2077 بوده که سال آینده عرضه می‌شود. دومین مورد یک اثر چندنفره است. سومین پروژه هم در همین فضا و جهان در حال توسعه بوده و قرار است بازی بعدی استودیو CD Projekt RED باشد.

به گزارش وی جی مگ، ظاهرا این خبر و نقل قول صورت گرفته صحیح نبوده و اشتباهی در ترجمه صحبت‌های آدام کیچینسکی صورت گرفته است. سخنگوی کمپانی CD Projekt با ارسال ایمیلی به PC Gamer توضیح داد پنج تیم توسعه‌دهنده روی پروژه‌های مختلفی مشغول فعالیت و کار هستند. سه تیم از پنج تیم اشاره شده نیز در حال کار روی عنوان مورد انتظار Cyberpunk 2077 هستند.

در حال حاضر ما تیم در اختیار داشته که در حال کار روی پروژه‌های مختلفی هستند. تمرکز سه تیم از آن‌ها روی بازی Cyberpunk 2077 معطوف شده است. این سه تیم شامل CD Projekt Red Warsaw و Kraków شده که روی بازی اصلی کار می‌کند و استودیو Wrocław هم که از 40 کارمند مخصوص تشکیل شده در بخش تکنولوژی تحفیق و و توسعه مشغول کار است.

یک تیم مخصوص و مجزا هم در استودیو Warsaw روی تولید Gwent تمرکز دارد. آخرین تیم سازنده ما در استودیویی که Spokko نام دارد نیز روی یک بازی معرفی نشده موبایلی مشغول به فعالیت است.

عنوان Cyberpunk 2077 در تاریخ 16 آپریل 2020 (28 فروردین 99) برای پلتفرم‌های Xbox One، PS4 و PC عرضه می‌شود.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده − یازده =