اخبار بازی

استودیو Guerrilla Games دوباره به سراغ بخش آنلاین می‌رود

استودیو Guerrilla Games دوباره به سراغ بخش آنلاین می‌رود

وی جی مگ: ظاهرا استودیو Guerrilla Games دوباره به سراغ بخش آنلاین می‌رود. استودیو فرست پارتی شرکت سونی یکی از بهترین عناوین انحصاری تک‌نفره نسل هشتم یعنی Horizon: Zero Dawn را توسعه داده اما این دلیل نمی‌شود که این شرکت تنها بازی‌های مشابه تولید کند. این استودیو بازی‌سازی هلندی به‌تازگی تعداد اعضای تیم خود را افزایش داده و به ساختمان جدیدی منتقل شده تا بتواند بازی‌های بیشتری تولید کند.

به گزارش وی جی مگ، در حالی که به راحتی می‌توان متصور شد بخشی از تیم Guerrilla Games مشغول کار روی دنباله عنوان تحسین شده Horizon: Zero Dawn هستند مسلما این شرکت پروژه‌های دیگری هم در دست دارد. این مسئله هنگامی قوت بیشتری پیدا می‌کند که بدانیم کارمند سابق شرکت Ubisoft یعنی آقای سایمون لاریش به عنوان Game Director توسط Guerrilla Games استخدام شده است. لاریچ پیش از این به عنوان کارگردان بخش آنلاین گیم‌‎پلی رو بازی شوتر چندنفره معروف شرکت Ubisoft یعنی Rainbow Six Siege کار کرده است. به همین دلیل به نظر می‌رسد Guerrilla Games به دنبال ساخت نوعی بازی که از ساختار چندنفره آنلاین هم بهره‌مند است باشد.

باید اشاره کرد آگهی شغلی جدیدی نیز برای استخدام یک طراح رابط کاربری روی وبسایت استودیو نام‌برده قرار گرفته که از موارد موردنیاز خود به فردی با تجربه کار روی بخش شبکه و بازی‌های آنلاین اشاره می‌کند. اکنون در حالی که این اگهی شغلی جدید به همراه انتصاب لاریش مدرک کافی را در اختیار ما قرار می‌دهیم تا مدعی شویم استودیو Guerrilla Games دوباره به سراغ بخش آنلاین رفته، باید دید سرانجام این استودیو رو چه اثری با چه ساختاری مشغول به کار شده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × 2 =