اخبار بازی E3 2018

استودیو Ninja Theory از دلایلش برای پیوستن به Microsoft می‌گوید

استودیو Ninja Theory از دلایلش برای پیوستن به Microsoft می‌گوید

وی جی مگ: اگر هنوز اطلاع ندارید باید بگوییم که استودیو Ninja Theory رسما به زیر مجموعه مایکروسافت اضافه شده است. این استودیو به تازگی اثر موفق Hellblade Senua’s Sacrifice را به بازار عرضه کرده بود و سابقه سابقه DmC: Devil May Cry را نیز در کارنامه دارد.

به گزارش وی جی مگ، این انتقال در حالی که شب گذشته به صورت رسمی در کنفرانس مایکروسافت اعلام شد، بسیاری را متعجب کرد. سوال اصلی بسیاری از گیمر‌ها این است که دلیل استودیو Ninja Theory برای این کار چه چیزی بوده است. تیم Ninja Theory اعلام کرده که Xbox همیشه توجه ویژه‌ای به آنها داشته است و در حالی که بسیاری از استودیو‌های با کیفیت خوب در حال بسته شدن هستند آنها باید برای آینده شرکت تصمیم می‌گرفتند یا همچنان در بازار مستقل باقی می‌ماندند. بازی AAA ساخته شده توسط آنها به صورت مستقل تهیه و منتشر شد توانست انتظار آنها را برآورده کرده و حتی به دو برابر انتظار برسد.

مایکروسافت در این انتقال پا پیش گذاشته و پیشنهاد پیوستن به آنها را به استودیو Ninja Theory ارائه کرد. سران استودیو در ابتدا اعلام کردند که هیچ علاقه‌ای به پیوستن به تیمی که به صورت ماشینی عناوین AAA می‌سازند را ندارد چون باعث می‌شود خلاقیت کاهش پیدا کند. آنها از مایکروسافت درخواست کردند تا برای ساخت و طراحی آزادی عمل کامل داشته باشند تا بتوانند ایده‌های خود را به شکلی که می‌‌خواهند پیاده‌سازی کنند. میاکروسافت نیز با این شرط موافقت کرد و مقرر شد تا تمام منابع مورد نیاز را در اختیار این تیم موفق قرار دهد.

همچنین مشخص شد که از این به بعد بازی‌های ساخته شده توسط Ninja Theory صرفا برای پلتفرم‌های مایکروسافت به صورت انحصاری منتشر خواهد شد. البته این مورد چندان تعجب برانگیز نبود چون آنها دیگر به نوعی استودیوی First Party مایکروسافت به شمار می‌روند.

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

11 − 9 =