اخبار بازی

استودیو Platinum Games بدون ناشر به کار خود ادامه می‌دهد

استودیو Platinum Games بدون ناشر به کار خود ادامه می‌دهد

وی جی مگ: انتهای سال گذشته بود که اعلام شد استودیو Platinum Games بدون ناشر کار خود را ادامه می‌دهد و قصد دارد روی دو پروژه کوچک‌تر کار کرده و آنها را شبیه به کاری که Ninja Theory انجام داد، خود منتشر کند.

به گزارش وی جی مگ، در همین راستا استودیو سازنده Nier Automata اطلاعات جدیدی را از برنامه آینده خود اعلام کرده‌اند. آتسوشی اینابا و هیدکی کامیا به عنوان موسسان استودیو Platinum Games در گفت و گوی اخیر خود توضیح داده‌اند که حضور ناشرها بعضا محدودیت‌هایی را برای آنها ایجاد کرده و حتی باعث می‌شود که کنترل مالکیت بازی را از دست دهند. به طور مثال اینکه ادامه یک بازی ساخته شود یا نه تصمیمی است که برعهده ناشر قرار دارد و یکی از دلایلی که باعث شد Ninja Theory خود نشر بازی‌هایش را برعهده گیرد همین مسئله بود.

اینابا در ادامه صحبت‌هایش توضیح داده که از این پس در برخی پروژه‌ها استودیو Platinum Games بدون ناشر کار خود را ادام می‌دهد تا کنترل تمامی جوانب بازی را برعهده داشته باشد. کامیا در بخش دیگری از صحبت‌هایش به این نکته اشاره داشته زمانی که مشغول ساخت قسمت اول بازی Bayonetta بوده همین مسئله تاثیرهای هرچند اندکی را روی ساخت پروژه گذاشته و به نظر می‌رسد که توقف ساخت Scalebound از سوی مایکروسافت تبدیل به دلیلی شده تا آنها یعنی استودیو

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

13 + شش =