اخبار بازی

استودیو PlatinumGames روی یک بازی کاملا جدید کار می‌کند

استودیو PlatinumGames روی یک بازی کاملا جدید کار می‌کند

وی جی مگ: استودیو PlatinumGames هم‌اکنون مشغول توسعه بازی Bayonetta 3 بوده و از طرفی دیگر مدتی پیش هم از بازی جدید Astral Chain رونمایی کرد. در میان فرایند تولید این پروژه‌ها، اتسوشی اینابا از استودیو نام‌برده اظهار کرده بود سال 2019 برای کمپانی بسیار بزرگ و حیاتی بوده که به پروژه‌ها و آثار در حال ساخت آن‌ها مرتبط می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، اینابا در مصاحبه اخیر خود با Video Games Chronicle از اهمیت سال 2019 در خصوص مسائل تجاری گفت و توضیح داد که آن‌ها سعی دارند به نقطه‌ای در این سال برسند که بتوانند به واسطه کنترل IPهای‌شان تصمیمات تولیدی بیشتری اتخاذ کنند. ادامه صحبت‌های اینابا به بازی‌هایی که کشیده شد حق مالکیت‌شان به صورت مشترک با کمپانی‌های دیگر است. برای مثال Bayonetta یک نمونه از این موارد بوده که مشکلات مالکیت آن سبب شده تا ساخت نسخه دنباله نیازمند طی شدن فرایندهای طولانی باشد.

هنگامی که صحبت مجموعه Bayonetta پیش کشیده شد مشخص شد تیم سازنده برای Bayonetta 3 نقش پررنگ‌تری در روند تولید بازی به نسبت دو اثر قبلی خواهد داشت. هم‌چنین اینابا اظهار کرد استودیو PlatinumGames به جز نسخه سوم Bayonetta، پروژه‌های معرفی نشده دیگری نیز در حال ساخت دارد که یکی از آن‌ها کاملا جدید است. با این حال مشخص نیست چه زمانی از این بازی‌های جدید رونمایی خواهد شد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 + پانزده =