اخبار بازی

استودیو Quantic Dream از رسانه‌های فرانسوی شکایت می‌کند

وی جی مگ: سال گذشته تعدادی از رسانه‌های معتبر گزارش دادند که محیط کار استودیو Quantic Dream به شدت آلوده است و در کنار تبعیض جنسیتی، مدیران این شرکت رفتار خوبی را نیز با کارمندهای خود ندارند. گزارشی که بلافاصله از سوی مسئولین Quantic Dream تکذیب شد اما جزئیات آن به قدری زیاد است که احتمالا نشان از اتفاقی می‌دهد که حداقل با این مشخصات بارها رخ داده.

به گزارش وی جی مگ، گزارش مورد نظر منتشر شد و واکنش‌های اولیه را دیدیم اما زمانی که دولت فرانسه اعلام کرد موضوع را بررسی می‌کند، دیگر مطمئن شدیم که حتما داستانی وجود دارد که کار را به بررسی دولت فرانسه کشانده. امروز اما خبر رسیده که استودیو Quantic Dream دست پیش را گرفته و قصد دارد از سه رسانه فرانسوی که این پرونده را در ابتدا مطرح کردند،‌ شکایت کند. مسئولین یکی از این رسانه‌ها یعنی روزنامه معتبر لوموند نیز اعلام کرده‌اند که هیچ هدف خاصی را به جز نشان دادن حقایق در انتشار گزارش خود دنبال نکرده‌اند.

در خبر دیگری مشخص شد که مراحل ساخت Detroit Become Human به عنوان آخرین ساخته استودیو Quantic Dream به پایان رسیده و حالا باید دید که دیوید کیج و دیگر مدیران این استودیو فرانسوی چه واکنشی را به اتفاقات اخیر نشان می‌دهند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × پنج =