اخبار بازی

استودیو Rare به دنبال بازگرداندن بازی‌های قدیمی خود

استودیو Rare به دنبال بازگرداندن بازی‌های قدیمی خود

وی جی مگ: هرچند بالاخره دوران کار کردن استودیو Rare روی قابلیت‌های فرعی کنسول‌های مایکروسافت به پایان رسید و آنها توانستند نهایتا بازی Sea of Thieves را منتشر کنند اما با نگاهی به مجموعه آثار تحت کنترل انها متوجه می‌شویم که امتیاز‌هایی که استودیو Rare می‌تواند در اختیار مایکروسافت قرار دهد به اندازی کافی ضعف‌ آنها در زمینه عناوین انحصاری را پوشش می‌دهد.

به گزارش وی جی مگ، در حال حاضر سال‌هاست که خبری از ساخت نسخه‌های جدید آثاری همچون Conker، Perfect Dark و Battletoads نیست و همین موضوع واکنش مسئولین استودیو Rare را نیز به همراه داشته. کریگ دانکن مدیرعامل این زیرمجموعه مایکروسافت در مصاحبه اخیر خود توضیح داده که استودیو Rare به دنبال بازگرداندن بازی‌های قدیمی خود با همکاری دیگر بازیسازهاست. آنها اعلام کرده‌اند که اگر استودیویی با نفرات مناسب و ایده‌ای قابل توجه به سراغ آنها بیاید، مطمئنا برای ساخت نسخه‌های جدید عناوین قدیمی خود با آنها همکاری می‌کند.

همین مسئله به خوبی نشان می‌دهد که مایکروسافت به سختی پروژه توسعه بازی‌های انحصاری بیشتر برای پلتفرم‌های خود را دنبال کرده و تنها نیاز به همکارهایی مناسب در این مسیر دارد. نهایتا باید تا برگزاری E3 2018 کمی صبر و دید که فعلا این شرکت برای سال‌های باقی مانده Xbox One چه برنامه‌ای دارد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × سه =