اخبار بازی

استودیو Remedy بعد از Control روی بازی Alan Wake کار می‌کند

استودیو Remedy بعد از Control روی بازی Alan Wake کار می‌کند

وی جی مگ: طبق توضیحات ارائه شده از سوی میکائل کاسورینن استودیو Remedy بعد از Control روی بازی Alan Wake کار می‌کند. ایده‌ای که کارگردان بازی Control آن را در مصاحبه اخیرش مطرح کرده اما باید توجه کرد که هنوز هیچ چیز به صورت رسمی تایید نشده و احتمال تغییر در برنامه‌های این استودیو وجود دارد.

به گزارش وی جی مگ، کارگردان بازی Control توضیح داده که ساخت این پروژه زمان آنها تا آینده‌ای قابل توجه را به خود اختصاص می‌دهد اما اینکه ساخت بازی Alan Wake را از برنامه خارج بدانیم امری غیرعقلانی است. در حال حاضر استودیو Remedy به ساخت باز‌ی‌های چند پلتفرمی رو آورده و از آنجایی که مالکیت امتیاز بازی Alan Wake را نیز در اختیار دارد، شگفت‌زده می‌شویم که مسیر آینده Alan Wake به پلتفرم‌های سونی منتهی نشود. از دید کارگردان بازی Control مجموعه Alan Wake طرفدران بسیاری در Remedy دارد و هرچند اکنون این حرف را با صدای بلند می‌گویم که در آینده روی این پروژه کار می‌کنیم اما نمی‌توانم این موضوع را به عنوان یک صحبت رسمی در نظر بگیریم.

باید به این نکته توجه داشت که بعد از اتمام ساخت قسمت اول بازی Alan Wake، استودیو Remedy حتی روی یک نسخه اولیه از بازی Alan Wake 2 کار کرده بود اما موفق به جلب نظر مایکروسافت نشد و نهایتا مشغول ساخت بازی Quantum Break شد که نتوانست موفقیت چندانی را برای این استودیو اروپایی به همراه داشته باشد. باید در آینده چه سرنوشتی در انتظار بازی Alan Wake است که هرچند فروش چندان درخشانی نداشت اما طرفداران سرسختی را برای خود دست و پا کرد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

12 + سه =