اخبار بازی

استودیو Telltale با موتور گرافیکی جدید روی بازی Black Mirror کار می‌کند

استودیو Telltale با موتور گرافیکی جدید روی بازی Black Mirror کار می‌کند

وی جی مگ: وضعیت برای استودیو Telltale طی چند ماه اخیر به خوبی پیش نرفته و در کنار عملکرد نامناسب بازی‌های آنها از دید مالی، کیفی و فنی، این استودیو 100 نفر از اعضای خود را اخراج کرد. آنها حتی این اواخر درگیر جنگ حقوقی با مدیرعامل سابق خود شده‌اند. با این حال اطلاعات جدید نشان می‌دهد که استودیو Telltale با موتور گرافیکی جدید روی بازی Black Mirror کار می‌کند که تاکنون خبری از آن در دسترس نبود.

به گزارش وی جی مگ، در شرایطی که انتقاد‌های گیمرها نسبت به موتور گرافیکی این استودیو وضعیت فنی ساخته‌های آنها در حال افزایش بود، اعلام شده که بازی The Walking Dead: The Final Season آخرین ساخته آنها با موتور داخلی استودیو است و از این پس و با شروع ساخت بازی Stranger Things که چندی پیش معرفی شد، آنها به سراغ استفاده از موتور گرافیکی Unity می‌روند. به نظر می‌رسد که مدتی است استودیو Telltale تصمیم به استفاده از Unity گرفته و یکی از دلایلی که باعث تاخیر در انتشار فصل دوم بازی The Wolf Among Us شده همین موضوع است. اطلاعات به دست آمده نشان می‌دهد که از این پس استودیو Telltale با استفاده از موتور گرافیکی Unity باید زمان بیشتری را به توسعه بازی‌های خود اختصاص دهد.

در حال حاضر جدیدترین پروژه معرفی شده از سوی Telltale بازی Stranger Things است که براساس سریالی با همین نام که از سوی Netflix توسعه پیدا کرده، ساخته خواهد شد. با این حال همکاری Telltale و Netflix به همین‌جا خلاصه نشده و اطلاعات موجود نشان از این دارد که سازندگان بازی The Walking Dead روی اثری براساس مجموعه تلویزیونی Black Mirror کار می‌کنند که در حال حاضر کنترل امتیاز آن در اختیار Netflix است. هنوز این موضوع به صورت رسمی تایید نشده اما احتمالا مسئولین شبکه Netflix‌ صبر کرده‌اند تا ببیند در ابتدا وضعیت بازی Stranger Things به چه شکلی رقم می‌خورد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

9 − 7 =