اخبار بازی

اسپیلبرگ چگونه با Playstation VR ماریو بازی کرده ؟

وی جی مگ: طی روزهای گذشته با اکران فیلم سینمایی Ready Player One که ارتباط مستقیمی با تعداد زیادی از بازی‌های قدیمی و جدید دارد، استیون اسپیلبرگ کارگردان این اثر در کانون توجه رسانه‌های مرتبط با بازی‌های ویدئویی قرار گرفته. این کارگردان مطرح سینمای هالیوود اما در یکی از مصاحبه‌های اخیر خود گفته که با Playstation VR ماریو بازی کرده. اکنون این وظیفه برعهده ما قرار گرفته تا متوجه شویم که کجای کار اسپیلبرگ یا حتی رسانه‌های منتشر کننده صحبت‌های او اشتباه بوده.

به گزارش وی جی مگ، در ابتدا باید توضیح داد که اصل مصاحبه به زبان ژاپنی انجام شده و در ادامه وبسایت‌های مختلف آن را با استفاده از سرویس گوگل ترجمه کرده‌اند. اولین فرضیه این است که مصاحبه در زمان تجربه دچار مشکل شده و اسپیلبرگ صحبتی درباره تجربه ماریو انجام داده و در ادامه به Playstation VR پرداخته. فرضیه دیگر این است که در کل اسپیلبرگ صحبت‌های خود را دقیق انجام نداده و در زمان مصاحبه اشتباه کرده. اما فرضیه آخر که بیشتر به واقعیت نزدیک است، احتمالا به تجربه Mario Kart روی هدست واقعیت مجازی سامسونگ ارتباط دارد که فعلا تنها در ژاپن موجود است و قرار است نسخه‌ای از آن برای بازارهای غربی نیز منتشر شود.

در نهایت جالب است بدانید که اسپیلبرگ ساعت‌ها از زمان خود را صرف تجربه بازی با HTC Vive کرده تا دید درستی از واقعیت مجازی داشته باشد. داستان فیلم Ready Player One روایت‌گر زندگی جوانی است که با هدست واقعیت مجازی وارد بازی شده و قصد دارد تا Easter Egg این بازی را پیدا کند تا نهایتا تبدیل به مالک کمپانی تولیدکننده شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 + 1 =