اخبار بازی

اضافه شدن بازی‌های انحصاری به سرویس Xbox Game Pass در روز اول انتشار

اضافه شدن بازی‌های انحصاری به سرویس Xbox Game Pass در روز اول انتشار

وی جی مگ: طبق اعلام شرکت مایکروسافت، از این پس مشترکین سرویس Xbox Game Pass می‌توانند بازی‌های انحصاری این شرکت را در هنگام روز عرضه در فروشگاه‌های فیزیکی و دیجیتالی، در این سرویس دریافت نمایند. به عنوان مثال بازی Gears of War 4 بجای اینکه مدتی پس از انتشار به سرویس Game Pass افزوده شود، دقیقا در روز عرضه رسمی به این سرویس افزوده می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، شرکت مایکروسافت خاطر نشان کرد این موضوع برای ساخته جدید استدیو Rare تحت نام Sea of Thieves که در تاریخ 20 مارس 2018 (29 اسفند 96) عرضه می‌شود نیز صدق خواهد کرد. به علاوه عناوینی دیگری چون State of Decay 2، Crackdown 3 و نسخه‌های بعدی فرنچایز Halo، Forza و Gears of War شامل این برنامه خواهند بود.

سرویس Xbox Game Pass با هزینه اشتراک ماهانه 10 دلار قابل تهیه بوده و به شما اجازه می‌دهد در طول مدت این یک ماه به صورت کامل، به بیش از صد بازی برای کنسول XBOX ONE دسترسی پیدا کنید. البته با گذشت زمان ممکن است تعدادی از بازی‌ها از این سرویس حذف شده و بازی‌های دیگری جایگزین شوند. باید دید این شیوه جدید شرکت مایکروسافت چه تاثیری بر عملکرد این شرکت، استدیوهای زیرمجموعه آن و سرویس‌های آنان خواهد داشت.

در خبری دیگر نیز درمورد عرضه سرویس Xbox Game Pass به PC نیز از آقای Phil Spencer سوال شده بود که اینگونه پاسخ می‌دهد « من دوست دارم مردم بازی‌ها را در هر دستگاهی که دوست دارند بازی کنند. بنابراین منتظر باشید. البته ما هم‌اکنون هیچ چیزی را معرفی نمی‌کنیم.»

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × 1 =