اخبار بازی

اضافه شدن پشتیبانی از HDR به The Witcher 3 در این هفته

وی جی مگ: اگر به یاد داشته‌ باشید مدتی است که The Witcher 3 از قابلیت‌های گرافیکی Xbox One X و البته PS4 Pro پشتیبانی می‌کند اما طبق اطلاعات به دست آمده پشتیبانی از HDR به The Witcher 3 در این هفته اضافه می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، تقریبا یک ماه پیش بود که سازندگان بازی اعلام کردند مشغول توسعه به‌روزرسانی برای اضافه شدن قابلیت تصویری HDR به ساخته خود هستند اما از آن زمان هیچ تاریخ انتشار دقیقی برای این به‌روزرسانی اعلام نشده بود. در نهایت هفته گذشته بود که CD Projekt RED توضیحاتی را در این رابطه ارائه کرد.

مارسین مومت مدیر انجمن‌های استودیو CD Projekt RED هفته گذشته در حساب کاربری خود با معذرت‌خواهی از کاربرها به خاطر اطلاع‌رسانی ضعیف نهایتا اعلام کرد که هفته آینده (در اصل این هفته) اطلاعاتی را در این رابطه ارائه خواهند کرد. با توجه به این موضوع می‌توان انتظار داشت که مشکلات توسعه حالت HDR در بازی تاحدودی برطرف شده و می‌توان انتظار داشت که به‌روزرسانی جدیدی برای The Witcher 3 در این هفته منتشر شود.

شاید اصلی‌ترین مشکل برای قرار دادن HDR در بازی به رنگ‌بندی ارتباط پیدا کند که باید به گونه‌ای اصلاح شود که با اصول اولیه بصری بازی در تناقض قرار نگیرد. باید دید نهایتا CD Projekt RED به زودی چه اطلاعاتی را در این زمینه ارائه می‌کند.

اضافه شدن پشتیبانی از HDR به The Witcher 3 در این هفته

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده − 11 =