اخبار بازی

اضافه شدن Lucio به لیست شخصیت‌های Heroes of the Storm

اضافه شدن Lucio به لیست شخصیت‌های Heroes of the Storm 1

به تازگی نسخه‌ای جدید از بروزرسانی آخر Heroes of the Storm راه خود را به سرور‌های تست بلیزارد پیدا کرده است که در آن شاهد حضور محتوا و شخصیتی جدید خواهیم بود.

شاید بزرگترین خبر برای Heroes of the Storm و طرفداران آن اضافه شدن شخصیت Lucio به این اثر است. شخصیت Lucio در واقع نقش Support و پشتیبانی را بر عهده دارد. یکی از قابلیت‌های اصلی این شخصیت Wall Ride نام دارد که به او اجازه می‌دهد تا از درون دیوار و نیرو‌ها با 20 از سرعت بیشتر عبور کند.

در ادمه مشخص شده که اکثر قابلیت‌های منحصر به فرد این شخصیت در Heroes of the Storm حضور خواهند داشت. همچنین در این بروزرسانی ماموریت‌ روزانه جدیدی اضافه خواهد شد که گیمر همراه با یکی از دوستانش، با استفاده از یکی از شخصیت‌های Warcraft پانزده بازی را تمام کنند. این ماموریت تا روز 14 مارچ در دسترس خواهد بود. اگر گیمری این ماموریت را انجام دهد می‌تواند از یک Mount جدید به نام Primal Flamesaber در World of Warcraft بهرمند شود و در کنار آن یک Stimpack ده روزه و Mount به نام Judgement Charger به گیمر هدیه داده خواهد شد.

هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه این بروزرسانی اعلام نشده اما با توجه به تست شدن آن در سرور‌های PTR به نظر می‌رسد که به زودی شاهد انتشار آن باشیم.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهارده − 9 =