اخبار بازی

اضافه شدن Troy Baker و Emily O’Brien به Death Stranding

اضافه شدن Troy Baker و Emily O’Brien به Death Stranding

وی جی مگ: آن‌طور که پیداست Troy Baker و Emily O’Brien به Death Stranding ، پروژه در دست ساخت مورد انتظار هیدئو کوجیما ملحق شدند.

به گزارش وی جی مگ،  Emily O’Brien عکسی در اینستاگرام خود منتشر کرده که خبر از پیوستن او و Troy Baker به Death Stranding می‌دهد و علاوه‌بر این دو، Norman Reedus شخصیت اصلی بازی نام‌برده نیز در کنارشان دیده می‌شود.

Emily O’Brien در ضمن انتشار عکس زیر چنین نوشت « باعث افتخار من است که همراه این دو نفر رو پروژه Death Stranding، بازی جدید هیدئو کوجیما مشغول به کار می‌شوم. من بسیار آدم خوش‌شانسی هستم.»

اضافه شدن Troy Baker و Emily O’Brien به Death Stranding 1

O’Brien سایقه حضور در صنعت ویدیوگیم با عناوینی چون Batman: The Telltale Series و Guardians of the Galaxy: The Telltale Series داشته و هم‌اکنون نیز مشغول کار در Days Gone بازی در حال ساخت استودیو Bend است. Troy Baker نیز اگرچه نیازی به معرفی ندارد اما از مهم‌ترین عناوین کارنامه کاری وی در صنعت ویدیوگیم می‌توان به شاهکارهایی چون Bioshock Infinite، Uncharted 4: A Thief’s End و The Last of Us اشاره کرد.

لازم به ذکر است O’Brien مدتی پس از انتشار این پست، آن را از صفحه اینستاگرام خود حذف کرده است و ظاهرا او بدون اجازه استودیو سازنده، خبر پیوستن خود و Troy Baker را به تیم سازنده Death Stranding اعلام کرده بود.

اضافه شدن Troy Baker و Emily O’Brien به Death Stranding

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هشت + 11 =