اخبار بازی

اطلاعاتی از آمار فروش بازی‌های انحصاری Nintendo Switch

اطلاعاتی از آمار فروش بازی‌های انحصاری Nintendo Switch

وی جی مگ: گزارش مالی منتشر شده از سوی نینتندو برای سه‌ماهه اخیر سال مالی خود حاوی اطلاعاتی از آمار فروش بازی‌های انحصاری Nintendo Switch بوده است. علاوه‌بر Donkey Kong Country: Tropical Freeze، Mario Tennis Aces و Nintendo Labo که ارقام مربوط به فروش آن‌ها طی گزارش مالی ارائه شد اکنون جزئیات مربوط به دیگر بازی‌های انحصاری این شرکت نیز به اشتراک گذاشته.

به گزارش وی جی مگ، بازی ARMS، عنوان فایتینگ 3D شرکت نینتندو که سال گذشته برای Switch انتشار یافت از زمان عرضه موفق شده 2.01 میلیون نسخه به فروش برساند. با توجه به IP جدید بودن آن، آمار گزارش شده برای فروش آن مطلوب و قابل قبول بوده به خصوص هنگامی Street Fighter و Tekken برای رسیدن به چنین میزانی زحمت زیادی به خود می‌دهند. بازی Kirby: Star Allies موفق شده 1.89 میلیون نسخه بفروشد در حالی که Xenoblade Chronicles 2 هم‌چنان به عملکرد قدرتمند خود به عنوان یک اثر JRPG ادامه داده و توانسته 1.42 میلیون نسخه به فروش برساند.

اکنون نوبت به بازی‌های پرفروش‌ نینتندو می‌رسد. 6.76 میلیون نسخه از Splatoon 2 فروخته شده، نسخه Switch بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild میزان 9.32 میلیون واحد فروخته (به‌علاوه فروش 1.5 میلیون نسخه‌ای این بازی روی WiiU)، عنوان Mario Kart 8 Deluxe میزان 10.35 میلیون واحد به فروش رسانده (به‌علاوه فروش 8.42 میلیون واحدی روی WiiU) و بازی Super Mario Odyssey موفق شده 11.17 میلیون نسخه به فروش برساند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

9 − 6 =