اخبار بازی

اطلاعاتی از بخش Co-Op بازی Dead Rising 3

اطلاعاتی از بخش Co-Op بازی Dead Rising 3 1

شخصیت اصلی بازی Dead Rising 3 که همان Nick Ramos می باشد، مجبور نیست به کند و کاو خیابان های شهر Los Perdidos به تنهایی بپردازد، زیرا می تواند یک پارتنر Co-Op به نام Dikk داشته باشد.
از یکی از شخصیت های منفی بازی که یک بیمار روانی نیز می باشد نیز رونمایی شده است!
در گزارشی از Business Port ، اعلام شده که این دو شخصیت Co-Op می توانند تا فاصله معینی از هم دور شوند ولی در نهایت باید نزدیک به یکدیگر باشند که البته باید از CapCom در مورد این فاصله معین پرسش هایی صورت بگیرد!
رفیق کو-آپ نیک، یک راننده کامیون می باشد که شخصیتی کمدی در برابر شخصیت قهرمان گونه ی نیک دارد! بازیکنان همانند دیگر بازیهای Co-Op می توانند در هر لحظه ای از بازی بیرون بروند و به بازی بیایند و یا به بازی خودشان بروند و با مچ کردن سیو خودشان وسیو پارتنرشان، مرحله ای را که می خواهند بصورت دو نفری بازی کنند! و صد البته زمانی که این مرحله را تمام کنند در سیستم تک نفره شما بعنوان “تمام شده” ثبت می شود!

 dikk

یکی از تولید کنندگان بازی، Mike Jones اعلام کرده است که هفت بیمار روانی بازی که احتمالا همان باس ها یا دشمنان شما می باشند شخصیتی بر اساس هفت گناه کبیره یعنی “هوس، شکم پرستی، طمعکاری، تنبلی، خشم، حسادت و تکبر” خواهند داشت.

boss1
اولین دشمن شما یک دکتر سیگاری است که نماد طمعکاریست!

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار − یک =