اخبار بازی

اطلاعاتی از تاریخ عرضه بازسازی Resident Evil 2

اطلاعاتی از تاریخ عرضه بازسازی Resident Evil 2

وی جی مگ: به نظر می‌رسد اطلاعاتی از تاریخ عرضه بازسازی Resident Evil 2 فاش شده است. شرکت کپکام در ابتدا اعلام کرده بود که نسخه بازسازی Resident Evil 2 در سال 2015 عرضه می‌شود اما از آن زمان تاکنون این شرکت در رابطه با این پروژه سکوت کرده و اطلاعات چندانی را در اختیار هواداران پرشمار این سری محبوب قرار نداده است.

به گزارش وی جی مگ، روز گذشته بود که شرکت کپکام اعلام کرد دو عنوان بزرگ در دست ساخت و توسعه دارد که هر دو قبل از اتمام ماه آپریل سال آینده منتشر خواهند شد. در حالی این کمپانی هم‌چنان به موفقیت خود با Monster Hunter: World ادامه می‌دهد و پرونده بازی Resident Evil 7 نیز به نوعی بسته شده وقت آن رسیده که با نزدیک شدن به نمایشگاه E3 2018 اطلاعات جدیدی درخصوص نسخه بازسازی Resident Evil 2 به اشتراک بگذارد.

طی جلسه مربوط به ارائه گزارش مالی این شرکت، اطلاعاتی از تاریخ عرضه بازسازی Resident Evil 2 به بیرون درز پیدا کرده است. بر این اساس به نظر می‌رسد این نسخه در یکی از دو تاریخ 19 آپریل یا 22 مارچ سال آینده منتشر خواهد شد. نکته مثبت و قابل توجه این است که تمامی این موارد نشان می‌دهد ساخت بازسازی Resident Evil 2 هم‌چنان ادامه دارد و در آینده جزییات دقیق‌تر و رسمی‌تری از آن به اشتراک گذاشته خواهد شد.

هم‌چنین این گزارش مالی در نکته‌ای دیگر مشخص کرده که عنوان موفق Monster Hunter: World توانسته بیش از 8 میلیون نسخه در سرتاسر دنیا فروش داشته باشد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هشت − 6 =