اخبار بازی

اطلاعاتی از درجه‌های سختی بازی Ghost of Tsushima

اطلاعاتی از درجه‌های سختی بازی Ghost of Tsushima

وی جی مگ: پس از نمایش درخشان بازی Ghost of Tsushima در E3 2018 سوال تعداد فراوانی از گیمرها چنین بود که آیا این بازی مورد انتظار شامل درجه‌های سختی خواهد بود و به صورت کاملا دقیق به روح سامورایی وفادار است. جواب تمامی این موارد مثبت بوده و حال اطلاعاتی از درجه‌های سختی بازی Ghost of Tsushima منتشر شده است.

به گزارش وی جی مگ، رئیس استودیو Sucker Punch آقای Chris Zimmerman طی مصاحبه اخیر خود توضیح داد درجه‌های سختی بازی Ghost of Tsushima شامل طیف وسیعی از گزینه‌های مختلف می‌شود تا شیوه بازی هر نوع گیمری را در بر بگیرد. چه پلیری که می‌خواهد تنها نقشی مانند یک توریست را داشته باشد و از داستان و دنیای بازی لذت ببرد و چه پلیری که به دنبال چالش و مجازات پس از آن است همگی در نظر گرفته‌ شده‌اند.

«طیف مختلفی از چالش در بازی وجود دارد. زیرا مخاطبین مختلف بازی‌ها را با دلایل متفاوتی تجربه می‌کنند. مخصوصا وقتی شما یک بازی Open World را در نظر می‌گیرید که بازی‌های بزرگی هستند، باید متوجه باشید که برخی از پلیرها تنها می‌خواهند به مانند یک توریست در دنیای بازی باشند و داستان را تجربه نمایند. در مقابل عده‌ای  اکشن و چالش را می‌پسندند. بنابراین اگر ما می‌خواهیم بازی موفقی را ارائه کنیم باید درخواست تمامی این مخاطبین را مد نظر قرار دهیم. مسلما افرادی که به دنبال تجربه چالش‌های مختلف در بازی هستند نیز بخش عمده‌ای از تمرکز ما را به خود اختصاص داده‌اند.»

«داستان بازی ازین قرار است که شخصیت اصلی به نام Jin مجبور می‌شود تغییر کند و در مقابل دشمن مغول قرار بگیرد. من می‌خواهم این تجربه به مخاطب منتقل شود. و مطمئن باشید بازی این نکته را انجام خواهد داد. اگر به دنبال چالش سخت هستید Ghost of Tsushima می‌تواند شما را با چالش خود از پای در بیاورد. اگر واقعا این چیزی باشد که گیمر طلب می‌کند. در مقابل حتی افرادی که صرفا به دنبال داستان هستند نیز مورد آزمایش و چالش قرار می‌گیرند اما در مقیاسی کوچک‌تر این امر صورت می‌گیرد. اگر قرار باشد پلیری در سطح آسان از تمامی مبارزات به آسانی عبور کند تلاش‌های Jin دیگر منطقی نبوده و اگر تجربه پلیر با Jin یکی نشود داستان بازی معنایی نخواهد داشت. در بازی برای هر نوع طیف مخاطبی چالشی آماده شده است.»

بازی مورد انتظار Ghost of Tsushima به صورت انحصاری برای کنسول PS4 در حال توسعه بوده و هم‌اکنون تاریخ عرضه مشخصی ندارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده − 9 =