اخبار بازی

اطلاعاتی از زمان عرضه دو مدل جدید Nintendo Switch

اطلاعاتی از زمان عرضه دو مدل جدید Nintendo Switch

وی جی مگ: پیش از این براساس شایعات و گزارشات منتشر شده مطلع شده بودیم که نینتندو در حال کار روی دو نسخه جدید از Switch است. با این حال گزارشات و اطلاعات جدید بیان می‌دارند مدل ارزان‌تر و جدید Nintendo Switch در پاییز سال جاری و قبل از این نسخه قدرتمندتر و گران‌تر عرضه می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، این اطلاعات از سوی روزنامه ژاپنی Nikkei به دست آمده که البته در گزارش خود بیان داشته مدل ارزان‌تر هم‌چنان قابلیت اتصال به تلویزیون را خواهد داشت. شایعات قبلی بیان می‌داشتند مدل ارزان‌تر و جدید Nintendo Switch بیشتر روی قابلیت پرتابل و قابل حمل بودن تمرکز داشته و دیگر خبری از اتصال آن به تلویزیون نخواهد بود. در حالی که گفته شده این مدل ارزان‌تر در پاییز امسال منتشر می‌شود اما اشاره‌ای به ورژن قدرتمندتر نشده و ظاهرا عرضه آن در زمان دورتری صورت می‌گیرد.

لازم به دکر است به دلیل تفاوت زبان و احتمال وجود خطا در ترجمه مشخص نیست منظور گزارش Nikkei به مدل ارتقا یافته و قدرتمندتر Switch اشاره می‌کند که پیش از این The Wall Street Journal خبر از انتشار آن به همراه مدل ارزان‌تر در سال جاری داده بود و یا اشارات آن در ارتباط با نسل بعدی کنسول نینتندو بوده است.

برچسب‌هاnintendo Nintendo Switch Switch
فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × پنج =