اخبار بازی

اطلاعاتی از شخصیت جدید Overwatch

اطلاعاتی از شخصیت جدید Overwatch

وی جی مگ: به نظر می‌رسد کمپانی Blizzard در حال فراهم‌سازی مقدمات برای رونمایی از یک رویداد یا شخصیت جدید Overwatch است.

به گزارش وی جی مگ، وبسایت بازی به تازگی تصویری از یک روزنامه داخل بازی به اشتراک گذاشته است. کمپانی Blizzard معمولا از این طریق اقدام به رونمایی از رویدادها و یا شخصیت‌ جدید بازی شوتر رقابتی خود می‌کند. در این روزنامه مصاجبه یک کارخانه‌دار واقعی در هاوانا واقع در کوبا مشاهده می‌شود. براساس متن این مصاحبه از آن جایی که این کارخانه با برند Don Rumbotico در خارج از هاوانا ناشناخته بود یک کمپانی بزرگ در ازای خرید کارخانه پول زیادی را پیشنهاد می‌کند. اما هنگامی که خانواده صاحب کارخانه آن را رد می‌کنند محموله‌های این کارخانه ناپدید می‌شوند و سرانجام کارخانه هم در یک آتش‌سوزی به ظاهر عمدی از بین می‌رود.

به دنبال این توضیحات تئوری مطرح شده از سوی طرفداران به دست داشتن گروه Talon در این قضیه که گروه شرور و متخلف بازی به شمار می‌روند اشاره می‌کند. ممکن است یک نقشه جدید واقع در هاوانا معرفی شود و یا یک رویداد محدود در آن برگزار شود. زیرا در فصلی از سال به سر می‌بریم که معمولا رویدادهای PvE بازی به وقوع می‌پیوندند.

سپس سرنخ دیگری توسط Blizzard به اشتراک گذاشته شد که به شخصیت جدیدی به نام Sojourn اشاره می‌کرد. این شخصیت پیام صوتی را برای Soldier76 فرستاده با این مضمون که به دنبال یافتن حسابدار Doomfist با نام Maximilien است. در این پیام صوتی به Soldier76 توصیه شده که از Tracer, Mercy, Winston و Genji برای این ماموریت استفاده شود و همین امر احتمالا نشان می‌دهد شخصیت‌های نام‌برده در رویداد جدید بازی حضور خواهند داشت. Sojourn هم احتمالا شخصیت جدید Overwatch خواهد بود که در رویداد جدید برای اولین بار در بازی رونمایی خواهد شد. باید منتظر اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر و البته رسمی از سوی Blizzard بمانیم.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هشت + دو =