اخبار بازی

اطلاعاتی از پروژه جدید استودیو EA Motive

اطلاعاتی از پروژه جدید استودیو EA Motive

وی جی مگ: استودیو EA Motive که توسط شخص جید ریموند اداره می‌شود و به واسطه ساخت کمپین بازی Star Wars Battlefront 2 شناخته می‌شود روی موارد جدید زیادی در حال کار است. به عنوان مثال ادامه کار روی بازی Star War که توسط Visceral Games در حال ساخت بود یکی از این موارد بوده اما در عین حال روی پروژه‌های مخصوص خود نیز مشغول کار است که شامل چند IP جدید نیز می‌شود. حال جید ریموند اطلاعاتی از پروژه جدید استودیو EA Motive به اشتراک گذاشته است.

به گزارش وی جی مگ، اصلی‌ترین ایده پشت پروژه جدید استودیو EA Motive ساخت یک بازی اکشن ماجراجویی داینامیک است. ریموند اظهار کرد که تا رونمایی از این اثر زمان زیادی هم‌چون یک سال باقی مانده است. اما طرح اصلی پروژه، یک بازی تک‌نفره است که می‌تواند بدون نیاز به پشتیبانی پس از انتشار و یا دنباله، تغییراتی به وجود بیاورد. بازی در مراحل اولیه ساخت خود قرار دارد و با توجه به گزارشات قبلی به نظر می‌رسد در محیط عملی تخیلی جریان دارد.

ریموند تیم خود را تشویق کرده تا ساختار بازی را به گونه‌ای طراحی و جلو ببرند که تنها به کشتن و تیراندازی محدود نشود. هدف این بازی بدین گونه بوده تا گیمرهایی را مخاطب قرار دهد که به دنبال موارد بیشتری از تیراندازی و کشتن هستند و تمرکز اصلی خود را روی جستجو و کاوش در محیط قرار می‌دهند. انعطاف‌پذیری نیز یکی دیگر از اهداف بازی EA Motive است. ریموند در ادامه از برداشتن موانع صحبت کرد که به بازی‌هایی هم‌چون Fortnite اشاره دارد که روی طیف وسیعی از پلتفرم‌ها منتشر شده‌اند. هم‌چنین او ادامه داد که بازی‌های امروزی به عناوینی با دنیای بزرگ اشتراکی تبدیل شده‌اند که تجربه اجتماعی را با خود به همراه دارند.

در آخر ریموند از ساخت یک بازی جدید دیگر در مقیاس کوچک خبر داد که استودیو EA Motive مشغول کار روی آن است و تجربه شخصی‌تری را منتقل می‌کند. در حال حاضر نیز تنها سه نفر روی این اثر کار می‌کنند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × 4 =