اخبار بازی

اطلاعاتی جدید از‌ روند ساخت Final Fantasy 7 Remake

اطلاعاتی جدید از‌ روند ساخت Final Fantasy 7 Remake

وی جی مگ: در حالی که هنوز هیچ تاریخ دقیقی برای عرضه Final Fantasy 7 Remake اعلام نشده است اما در چند ماه اخیر اخبار بیشتری در مورد این بازی منتشر شده است.

به گزارش وی جی مگ، با توجه به حرف‌های Square Enix و اینکه آنها تایید کردند Final Fantasy 7 Remake زودتر از Kingdom Hearts 3 منتشر نخواهد شد می‌توان به راحتی حدس زد که به این زودی‌ها خبری از عرضه این بازی نخواهد بود. البته با توجه به شواهد موجود به نظر می‌رسد که Square Enix سرعت تولید این اثر را افزایش داده است. آنها به تازگی آگهی استخدام جدیدی برای همکاری در ساخت این بازی را منتشر کردند که شامل یک کارمند برای طراحی مراحل است.

بر اساس این آگهی به نظر می‌رسد که آنها به یک طراح مراحل نیاز دارند تا مناطق مختلف بازی و دسترسی به آنها را راحت تر کند. به نظر تمام Assetها تا به امروز رندر شده و آنها حالا قصد پیاده‌سازی آنها در محیط بازی را دارند. بدین ترتیب آنها به فردی با تجربه کار با Unreal Engine 4 دارند تا بتواند از این Asset‌ها به شکل بهینه استفاده کند. در نیازمندی‌های این شغل، بازی کردن نسخه اصلی Final Fantasy 7 اجباری نیست. بدین ترتیب ممکن است فردی برای اینکار استخدام شود که اصلا نسخه اصلی را بازی نکرده است.

منبع: Gamingbolt

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 + چهار =