اخبار بازی

اطلاعاتی جدید از بازی بعدی سازندگان Limbo و Inside

وی جی مگ: استودیو Playdead که به عنوان سازندگان Limbo و Inside شناخته می‌شود، هنوز بازی جدید خود را معرفی نکرده اما تصویری هنری از آن در دسترس قرار گرفته که می‌تواند تاحدودی فضای آن را نشان دهد. بازی که احتمالا از لحاظ اتمسفر شباهت بسیاری به دیگر ساخته‌های این استودیو دارد.

به گزارش وی جی مگ، استودیو Playdead در حال حاضر با همکاری Real Doll قصد تولید نسخه Collector’s Edition آخرین ساخته خود یعنی Inside را دارد اما در کنار آن به تازگی اعلام کرده که در GDC 2018 نیز حاضر می‌شود. در کنار این مسئله به نظر می‌رسد که آنها قصد دارند در این دوره از GDC چند نیروی جدید را جذب کنند. در همین راستا استودیو Playdead در حساب کاربری توئیتر خود اعلام کرده که «اگر خلاق، مشتاق و به دنبال چالشی جدید هستید به ما در GDC سر بزنید.»

اطلاعاتی جدید از بازی بعدی سازندگان Limbo و Inside 1

سازندگان Inside حتی توضیح نداده‌اند که در چه حوزه‌هایی به دنبال جذب نیروی جدید هستند اما در کنار توئیت خود تصویری هنری را نیز منتشر کرده‌اند که احتمال می‌رود به ساخته بعدی آنها ارتباط پیدا کند. بازی که هنوز هیچ اطلاعات رسمی یا غیررسمی از آن در اختیار مخاطب‌ها قرار نگرفته. باید نهایتا بازی جدید استودیو Playdead به عنوان سازنده Limbo و Inside چه زمانی معرفی شده و برای عرضه در چه تاریخی آماده می‌شود.

منبع: توئیتر

برچسب‌هاEditors Pick Inside Limbo Playdead
محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 4 =