اخبار بازی

اطلاعاتی جدید از بازی Call of Duty 2019

اطلاعاتی جدید از بازی Call of Duty 2019

وی جی مگ: یک آگهی شغلی توسط استودیو Infinity Ward اطلاعاتی جدید از بازی Call of Duty 2019 را به اشتراک می‌گذارد و نشان می‌دهد این بازی روی بخش تک‌نفره و کمپین داستانی تاکید دارد.

به گزارش وی جی مگ، این آگهی شغلی به دنبال استخدام یک داستان‌سرا است که “اشتیاق فراوانی برای خلق شخصیت‌های واقع‌گرایانه و پیاده‌سازی سینماتیک آن به واسطه صداگذاری قوی است داتشه باشد.” اگرچه این مسئله در حال حاضر هیچ گونه اطلاعاتی را تایید نمی‌کند اما می‌توان امیدوار بود صدای بسیاری از طرفداران سری شنیده شده است که در کنار یک بخش چندنفره قدرتمند در کلاس جهانی، خواستار یک بخش تک‌نفره بسیار عالی بودند.

بسیاری از بخش داستانی جذاب Infinite Warfare استقبال کردند بنابراین اصلا دور از انتظار نیست که استودیو Infinity Ward بخواهد مقدمات یک داستان‌سرایی استاندارد دیگر را در بازی Call of Duty 2019 فراهم کند. در این آگهی استخدام چنین آمده که «برای کار روی یک بازی معرفی نشده که برای چندین پلتفرم نسل بعد منتشر می‌شود به ما ملحق شوید. این فرد همکاری نزدیکی با نویسنده‌ها، طراحان صدا و کارگردان‌ها خواهد داشت تا بتواند صداگذاری را در بخش‌های مختلف بازی پیاده‌سازی کند.»

لازم به ذکر است عنوان در دست ساخت Call of Duty: Black Ops 4 که توسعه آن توسط Treyarch پیش برده می‌شود برخلاف سایر عناوین سری Call of Duty شامل بخش داستانی سنتی نبوده و تنها شامل سه بخش چندنفره، زامبی و یک حالت بتل رویال با نام Blackout خواهد بود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × چهار =