اخبار بازی

اطلاعاتی جدید از بازی Control استودیو Remedy

اطلاعاتی جدید از بازی Control استودیو Remedy

وی جی مگ: استودیو Remedy به واسطه عناوین مختلف و داستان‌محور خود شناخته می‌شود. به تازگی اطلاعاتی جدید از بازی Control عنوان در دست ساخته این استودیو به اشتراک گذاشته شده است. در بازار کنونی ویدئوگیم که تمامی بازی‌ها به سمت Open World شدن تمایل پیدا کرده‌اند بازی Control از قاعده تبعیت نمی‌کند در عین حال سعی کرده تا دنیای بزرگ و گیم‌پلی غیرخطی را به مخاطب خود انتقال دهد.

به گزارش وی جی مگ، آقای Thomas Puha مدیر ارتباطات استودیو Remedy در گفتگو با وبسایت GamingBolt اطلاعاتی جدید از بازی Control را به اشتراک گذاشت. «Control یک بازی Open World نخواهد بود. این را به صورت کاملا واضح می‌گویم. تجربه بازی بیشتر سندباکس بوده و در دنیایی بزرگ دنبال می‌شود. گیم‌پلی بازی خطی نبوده اما وقتی صحبت از Open World می‌شود تمامی افراد یاد عناوینی هم‌چون Far Cry و GTA می‌افتند. بازی ما بدین شکل نیست. Control تماما در یک محیط که the Oldest House نامیده می‌شود جریان دارد اما این مکان، محیطی بسیار بزرگ و تغییرپذیر دارد که پلیر را غافل‌گیر می‌کند. موارد دیگر نیز در خصوص آن وجود دارد اما نمی‌توانم توضیحی بدهم.»

«باید اضافه کنم ما تمامی مکانیک‌های موجود در گیم‌پلی بازی را در نمایش E3 2018 آن به نمایش در نیاوردیم. برای مثال رابط کاربری بازی نسبت به آن‌چه که دیدید تغییراتی خواهد داشت و در نمایش بازی برخی عناصر آن حذف شده بود. هم‌چنین قابلیت Levitation شخصصیت اصلی بازی یعنی Jesse محدود است. قابلیتی که به او اجازه می‌دهد محیط را تخریب کند. در صورتی که این قابلیت به صورت نامحدود در اختیار گیمر قرار می‌گرفت همان‌طور که می‌توانید تصور کنید می‌شد تمامی محیط و همه چیز را در آن تخریب کرد که این مورد خود از لذت بازی کم می‌کرد.»

بازی Control برای سه پلتفرم XBOX ONE، PS4 و PC در دست ساخته بود و قرار است در تاریخی نامشخص در سال 2019 توسط شرکت 505Games منتشر شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

11 + 2 =