اخبار بازی

اطلاعاتی جدید از بازی The Walking Dead استودیو Overkill

اطلاعاتی جدید از بازی The Walking Dead استودیو Overkill

وی جی مگ: بازی The Walking Dead ساخته استودیو Overkill در نمایشگاه E3 نمایش داده شد و تاکنون چند تریلر از آن منتشر شده است. اکنون به لطف Reddit اطلاعاتی جدید از بازی The Walking Dead به اشتراک گذاشته شده است.

به گزارش وی جی مگ، کاربران Reddit به انیمیشن‌های خشک بازی در نمایش E3 آن اشاره کردند. سازنده بازی اظهار کرد تاکنون تمرکز تیم سازنده روی بخش گیم‌پلی بوده و حال آن‌ها در حال پولیش کردن و با کیفیت‌تر کردن اثر خود هستند. سازنده بازی در پاسخ به یک سوال پیرامون شیوه کسب درآمد گفت که آن‌ها قصد دارند هم بسته‌های الحاقی رایگان و هم پولی برای ساخته خود عرضه کنند اما در The Walking Dead خبری از لوت‌باکس نخواهد بود.

استودیو Overkill در ادامه تایید کرد اگرچه بازی یک تجربه آنلاین به صورت کوآپ است اما پلیرها می‌توانند به صورت تک‌‍نفره نیز آن را تجربه کنند و میزان درجه سختی بازی هم با توجه به تعداد پلیرهایی که در یک گروه وجود دارند تغییر خواهد کرد. مشخصات سیستم مورد نیاز The Walking Dead نیز در صفحه استیم آن درج شده البته در حال حاضر تقریبا بالا به نظر می‌رسد و احتمال دارد در آینده با توجه به بهینه‌شدن بازی، مشخصات مورد نیاز نیز کاهش پیدا کند. آخرین نکته نیز بدین شرح است که بازی هیچ گونه قابلیت Split-screen کوآپ یا قابلیت بازی‌میان پلتفرمی نخواهد داشت.

بازی The Walking Dead استودیو Overkill برای سه پلتفرم اصلی XBOX ONE، PS4 و PC در دست ساخت بوده و قرار است قبل از عرضه بازی، بتا خصوصی نیز برای آن منتشر شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 + هفت =