اخبار بازی

اطلاعاتی جدید از زمان عرضه Switch ارزان قیمت

اطلاعاتی جدید از زمان عرضه Switch ارزان قیمت

وی جی مگ: قرار است کمپانی نینتندو به‌زودی گزارش مالی مربوط به سال مالی گذشته خود را منتشر کند. در حالی که Nintendo Switch در این مدت توانست بسیار خوب بفروشد اما موفق نشد به سطح انتظار اولیه پیش‌بینی شده دست پیدا کند. با این حال شاید نکته قابل توجه این گزارش مالی، انتشار اطلاعاتی درباره زمان عرضه Switch ارزان قیمت باشد که در چند وقت اخیر شایعات فراوانی پیرامون آن شنیده شده است.

به گزارش وی جی مگ، به نقل از Bloomberg نینتندو قرار است یک مدل جدید و در عین حال ارزان‌تر از Nintendo Switch را در چند ماه آینده عرضه کند. این جزئیات از سوی دو منبع که همواره اطلاعات و آشنایی از برنامه‌های آینده نینتندو دارند به دست آمده و براساس پیش‌بینی آن‌ها زمان عرضه Switch ارزان قیمت تا انتهای ماه ژوئن 2019 خواهد بود که بسیار زودتر از آنچه تصور می‌شد است. پیش از این هم شایعاتی فراوانی در خصوص عرضه این مدل جدید و ارزان‌تر منتشر شده بود اما به انتشار این کنسول در فصل پاییز اشاره می‌کردند.

در کنار یک مدل ارزان‌تر، هم‌چنین قرار است مدل فعلی در سال جاری با نوعی ارتقا همراه شود. این ارتقا بسیار در حد متوسط بوده و قرار است با مدل جدیدتری از کنسول هیبریدی نینتندو مواجه شویم. باید فعلا منتظر باشیم گزارش مالی جدید نینتندو به اشتراک گذاشته شود. اطلاعاتی که گفته می‌شود تا روز آینده در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد.

برچسب‌هاnintendo Nintendo Switch Switch
فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه + هجده =