اخبار بازی

اطلاعاتی جدید از زمان عرضه The Last of Us Part 2

اطلاعاتی جدید از زمان عرضه The Last of Us Part 2

وی جی مگ: باز هم مدارکی جدید از زمان عرضه The Last of Us Part 2 به دست آمده تا در حالی که سونی به سکوت خود در خصوص زمان انتشار بازی‌های انحصاری در دست ساختش ادامه می‌دهد هم‌چنان گمانه‌زنی‌های تایید نشده پیرامون یکی از مورد انتظارترین بازی‌های نسل هشتم نیز تمام نشود.

به گزارش وی جی مگ، به تازگی عنوان The Last of Us Part 2 در شعبه بریتانیا، فرانسه، ایتالیا، هلند و آلمان وبسایت PlayStation در دسته‌بندی بازی‌هایی که “به زودی عرضه خواهند شد” قرار گرفته است. اگرچه شاید در نگاه اول این موضوع نکته قابل توجهی نداشته باشد اما در کنار این بازی، عناوین دیگری هم‌چون Days Gone، Mortal Kombat 11، Rage 2، Control و Concrete Genie هم در دسته‌بندی ذکر شده مشاهده می‌شوند. اکنون نکته جالب بدین شرح است تاریخ عرضه تمامی (البته تنها به جز Concrete Genie که به تازگی فصل انتشار آن مشخص شد) این بازی‌های دیگری که در کنار The Last of Us Part 2 قرار گرفته‌اند مشخص شده است.

وقتی این سرنخ جدید از زمان عرضه The Last of Us Part 2 را در کنار شایعات و گفته‌های قبلی قرار می‌دهیم می‌توان این طور نتیجه‌گیری کرد که بازی در حال تولید استودیو ناتی‌داگ امسال و احتمالا انتهای سال 2019 به صورت انحصاری برای PS4 عرضه خواهد شد.

اطلاعاتی جدید از زمان عرضه The Last of Us Part 2 1

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

9 − پنج =