اخبار بازی

اطلاعاتی جدید از فصل دوم سریال Castlevania

اطلاعاتی جدید از فصل دوم سریال Castlevania

وی جی مگ: اگر شما هم منتظر فصل دوم سریال Castlevania بودید پس باید بدانید که تنها نیستید. شبکه Netflix طرفداران این سریال را در سرار دنیا جذب کرد ولی هنوز فصل دوم این سریال منتشر نشده است.

به گزارش وی جی مگ، کمپانی سازنده این سریال در تویتر خود حرف‌هایی برای طرفداران دارد. در رسانه‌های اجتماعی تیم Powerhouse Animation اشاره بزرگی در مورد Castlevania کرد.

در این پست نوشته شده که 7 جولای مصادف با سالگرد یک ساله شدن Castlevania در شبکه Netflix  است. ما با یک معرفی بزرگ در اواخر این هفته این سالگرد را جشن می‌گیریم که احتمالا تاریخ دقیق پخش این سریال مشخص می‌شود.

برای کسانی که دقت کردند، به نظر می‌رسید که این کمپانی آماده است تا اطلاعاتی از فصل دوم سریال فاش کند. بعد از یک سال این جشن باید به خوبی انجام شود و نمایشگاه انیمیشن این هفته برگذار می‌شود. با میزبانی Netflix با عناوین زیادی که طرفداران این سریال نیز باید به فاش شدن اطلاعاتی  از فصل دوم این سریال امیدوار باشند.

داستان این سریال از بازی Castlevania III Dracula’s Curse که در سال 1989 منتشر شد،  الهام گرفته. بازی در سال 1476 جریان دارد که یک شکارچی به نام Trevor Belmont سعی می‌کند تا یک دراکولا را که ارباب خون‌ آشام‌ها است را در اروپا از بین ببرد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

10 − هفت =