اخبار بازی

اطلاعاتی جدید از فصل دوم سریال Castlevania

اطلاعاتی جدید از فصل دوم سریال Castlevania

وی جی مگ: اگر منتظر ارائه اطلاعاتی جدید از فصل دوم سریال Castlevania بودید باید بگوییم که امروز اخبار بیشتری در مورد این سریال مورد انتظار گیمر‌ها منتشر شده است.

به گزارش وی جی مگ، به نظر می‌رسد که فصل دوم سریال Castlevania امسال از شبکه Netflix پخش خواهد شد. این اطلاعات توسط یکی از نویسندگان این مجموعه فاش شده است. Warren Ellis یکی از نویسندگان این سریال در توئیتر اطلاعاتی را در مورد فصل دوم منتشر کرده است. بعد از اعلام تاریخ انتشار تقریبی در سال جاری او اشاره کرد که فصل دوم شامل هشت قسمت است. او همچنین اشاره کرد که تاریخ نمایش دقیق هنوز مشخص نیست و این تصمیم توسط افرادی غیر از او گرفته می‌شود.

او همچنین اشاره کرد که انیماتور‌های حرفه‌ای و با استعدادی روی این فصل کار می‌کنند. فصل اول سال گذشته توسط Netflix به نمایش درآمد و اگر قصد تماشای فصل دوم را دارید بهتر است که حتما آن را تماشا کنید. انتقادات زیادی به فصل اول وارد شده بود و انتظار می‌رود که بسیاری از مشکلات در فصل دوم حل شوند.

داستان این سری انیکه به بازی Castlevania 3 Dracula’s Curse مرتبط است که در سال 1989 عرضه شده بود. در این بازی که در واقع در دهه 1940 پیگیری می‌شود Trevor Belmont به عنوان یک شکارچی به دنبال دراکولا به عنوان ارباب خون‌آشام‌ها است.

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × 5 =