اخبار بازی

اطلاعاتی جدید از فصل سوم بازی Rainbow Six Siege

اطلاعاتی جدید از فصل سوم بازی Rainbow Six Siege

وی جی مگ: زمان شروع فصل سوم بازی Rainbow Six Siege فرا رسیده و شرکت Ubisoft با انتشار بیانیه‌ای اولین جزئیات و اطلاعات را در این خصوص منتشر کرده است. فصل جدید این اثر تحت عنوان Operation: Grim Sky شناخته می‌شود که در آن نه تنها دو اپراتور جدید به بازی اضافه می‌شود بلکه Grim Sky مورد کاملا جدید “بازنگری نقشه” را در Rainbow Six Siege معرفی می‌کند.

به گزارش وی جی مگ، تمامی آن‌جه که در رابطه با دو اپراتور جدید بازی به اشتراک گذاشته بدین شرح است که یکی از آن‌ها فردی آمریکایی است که در جبهه مهاجمین قرار می‌گیرد و اپراتور دیگر که اهل بریتانیا است در جبهه مدافعین قرار می‌گیرد. در حال حاضر شرکت Ubisoft تمرکز اصلی خود را روی معرفی نقشه دوباره طراحی شده‌ای قرار داده که به یکی از نقشه‌های اصلی بازی یعنی Hereford Base ارتباط و اختصاص پیدا می‌کند. Hereford Base یکی از اولین نقشه‌های تست بتا بازی Rainbow Six Siege در سال 2015 بود و هم‌چنین شدیدا تاثیر پذیرفته و با الهام از رمان تام کلنسی طراحی شده و توسعه یافته است. بنابراین بازگشت به آن و بازنگری و طراحی مجدد آن می‌تواند در نوع خود بسیار جالب باشد.

شرکت Ubisoft مدعی شده اگرچه پلیرها با ساختار جدید این نقشه آشنا خواهند بود اما شامل سطح و لایه، کیفیت بصری و معماری کاملا جدیدی خواهد بود. به گفته Ubisoft ویژگی‌های جدیدی نقشه Hereford Base به قدری بوده که می‌توان آن را یک نقشه کاملا جدید در نظر گرفت. اطلاعات منتشر شده به همین موارد خلاصه شده اما قرار است جزئیات کامل فصل سوم بازی Rainbow Six Siege طی برگزاری رویدادی با نام Six Major Paris از 17 الی 19 آگوست به اشتراک گذاشته شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

13 − دوازده =