اخبار بازی

اطلاعاتی جدید از ماموریت‌های Cyberpunk 2077

اطلاعاتی جدید از ماموریت‌های Cyberpunk 2077

وی جی مگ: همان‌طور که انتظار می‌رود استودیو CD Projekt RED به مانند عناوین قبلی خود در Cyberpunk 2077 نیز روی سطح انتخاب و آزادی موجود در داستان و گیم‌پلی مانور زیادی می‌دهد. به همین دلیل برای تمامی مشکلات و ماموریت‌های Cyberpunk 2077 چندین و چند راه‌حل در اختیار پلیر قرار می‌گیرد که به نوع بازی پلیر واسته خواهد بود.

به گزارش وی جی مگ، این موضوع در کوئست‌ها و ماموریت‌های جانبی نیز پیاده‌سازی می‌شوند و این نوع ماموریت‌ها تنها شامل مواردی هم‌چون جستجو و پیشرفت در بازی نخواهند بود. فیلیپ وبر طراح کوئست‌های بازی از استودیو CD Projekt RED به تازگی در خصوص کامنتی در Reddit که به همین موضوع مرتبط می‌شد توضیحاتی ارائه کرده است. وبر گفت که برای مثال داشتن مهارت‌های مختلف در مسیرهای پیشرفت متفاوت می‌تواند 3 الی 5 راه‌حل و انتخاب را در یک موقعیت مشخص در کوئست‌های بازی رو به روی پلیر قرار دهد.

«باید فرصت‌های جدید متفاوتی را که ارائه می‌کنیم مد نظر قرار دهم و این که چگونه استفاده از آن‌ها راه‌های بیشتری برای مثال 3 الی 5 انتخاب در یک موقعیت برای حل چالش‌ در احتیار پلیر قرار می‌دهد. طبیعی است که چنین موردی باعث شود طراحی کوئست‌ها و ماموریت‌های Cyberpunk 2077 بسیار پیچیده شوند اما در عین حال انجام آن‌ها نیز بسیار لذت‌بخش می‌شوند.»

عنوان Cyberpunk 2077 برای سه پلتفرم Xbox One، PS4 و PC در حال ساخت بوده و زمان انتشار مشخصی ندارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یازده + 5 =