اخبار بازی

اطلاعاتی جدید از محل اتفاقات بازی The Elder Scrolls 6

اطلاعاتی جدید از محل اتفاقات بازی The Elder Scrolls 6

وی جی مگ: سرانجام ساخت بازی The Elder Scrolls 6 با انتشار یک تیزر تریلر کوتاه در انتهای کنفرانس E3 2018 شرکت Bethesda تایید شد. البته پروسه تولید این بازی به قدری در ابتدای کار قرار داشته که تا مدت‌ها حتی تا نسل بعد نباید انتظار عرضه بازی را داشت. اما شاید تیزر منتشر شده از بازی حاوی اطلاعات و نکاتی باشد که محل اتفاقات بازی The Elder Scrolls 6 را مشخص نماید.

به گزارش وی جی مگ، براساس گفته‌های شرکت Bethesda و تاد هاوارد کارگردان بازی، محل اتفاقات بازی در محیط جدید جریان خواهد داشت. هم‌چنین خود تاد هاوارد اظهار کرده بود می‌توان از تیزر بازی این محل را حدس زد و تشخیص داد. البته شکی وجود ندارد رسیدن به پاسخ دقیق و نهایی کار آسانی نخواهد بود. منابع خبری هم‌چون یوروگیمر معتقد هستند محل اتفاقات بازی The Elder Scrolls 6 در Hammerfell دنبال خواهد شد. البته تاد هاوارد در پاسخ به سوال مخاطبینی که درخصوص صحت این موضوع پرسیده بودند گفت «من در مورد محل اتفاقات بازی هیچ جوابی نخواهم داد.»

در حال حاضر بازی بعدی Bethesda که تمرکز اصلی آن‌ها را به خود اختصاص داده پروژه Starfield نام دارد که ممکن است تا پایان نسل نیز از آن خبری نشود. این بدین معنی است که زمان بسیار طولانی تا انتشار The Elder Scrolls 6 باقی مانده اما مسلما طرفداران سری از معرفی این اثر نیز خوشحال هستند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 − 9 =