اخبار بازی

اطلاعاتی جدید از هوش مصنوعی Battlefield 5

اطلاعاتی جدید از هوش مصنوعی Battlefield 5

وی جی مگ: ظاهرا اطلاعاتی جدید از هوش مصنوعی Battlefield 5 منتشر شده است. شرکت EA با همکاری DICE و واحد تحقیقات تجربی خود (SEED) ویدیویی را منتشر کردند که در آن کارکرد هوش مصنوعی خودآموز به صورت تجربی در Battlefield 1 نشان داده می‌شود. در این ویدیو چگونگی مورد آزمایش قرار گرفتن و وارد شدن این بات‌های خودآموز به بازی و رفتار تصادفی آن‌ها توضیح داده می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، براساس آن‌چه در این ویدیو شرح داده شد این هوش مصنوعی مهارت‌های پایه‌ای قابل‌توجهی هم‌چون تیراندازی و حرکت را در خود به همراه دارد که یک بازی به مواردی مانند آن‌ها نیازمند است. البته برخی از این رفتارها و جهت‌یابی توسط سازندگان مشخص شده مثل زمانی که بات با کمبود میزان سلامتی و تجهیزات مواجه بوده و برای به دست آوردن آن‌ها اقدام می‌کند. به نظر می‌رسد این هوش مصنوعی براساس آزمون و خطا نکات جدیدی را فرا گرفته و می‌تواند رفتارهای خود را براساس آنچه که تجربه کرده جایگزین نماید.

در ادامه توضیح داده شد که این بات‌های خودآموز هم‌چنان می‌توانند موارد جدیدی را یاد بگیرند و نکات جدیدی برای تکمیل این نوع هوش مصنوعی به آن‌ها اضافه شود. هم‌چنین به نظر می‌رسد شرکت EA قصد دارد از این هوش مصنوعی در بازی Battlefield 5 استفاده نماید البته فعلا باید منتظر معرفی رسمی بازی ماند.

منبع: Gamingbolt.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دوازده − ده =