اخبار بازی

اطلاعاتی جدید از پروژه‌های در حال ساخت Sony در ژاپن

اطلاعاتی جدید از پروژه‌های در حال ساخت Sony در ژاپن

شرکت سونی استدیوها و بخش‌های بازیسازی بسیاری در کشور ژاپن دارد. در مصاحبه‌ای با وبسایت ژاپنی 4Gamer، چندین تن از سازندگان ژاپنی در مورد برنامه‌ها و پروژه‌های خود در سال 2018 برای این شرکت صحبت‌هایی ارائه کرده‌اند.

آقای Teruyuki Toriyama تهیه‌کننده عنوان Bloodborne که اخیرا تجربه کار روی بازی No Heroes Allowed! VR را داشته است، اعلام کرد در سال 2018 می‌خواهد با چالش‌های جدیدی روبه‌رو شود. بدین منظور قرار است در این سال بازی بزرگ جاه‌طلبانه‌ای را معرفی کند و آن را وارد مرحله کامل ساخت نماید.

آقای Keiichiro Toyama کارگردان بازی Gravity Rush عنوان کرد در سال 2018 می‌خواهد ساخت بازی جدیدی را آغاز نماید. متاسفانه هم‌اکنون او نمی‌تواند اطلاعات بیشری را در اختیار بگذارد اما قرار است به همراه تیمش هر روز سخت کار کنند تا تجربه‌ای مفرح و سرگرم‌کننده‌ای را تحویل گیمرها دهند.

طراح ارشد Takamitsu Ijima و تهیه‌کننده ارشد Yusuke Watanabe عناوین Knack و Knack II نیز اعلام کردند مشغول کار روی بازی‌های جدیدی هستند که سال آینده خبرهایی از آنان به گوش خواهد رسید.

Kentaro Motomura تهیه‌کننده ارشد بازی Everybody’s Golf نیز توضیح می‌دهد در سال 2018 خبرهایی از بازی موبایلی Wild Arms منتشر خواهد شد که پیش از این در سال 2016 معرفی شده بود. هم‌چنین قرار است از بازی معرفی نشده‌ای هم رونمایی کند.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × 2 =